找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy; Theory, Research, an Suniti Sharma,Althier M.

[復制鏈接]
查看: 49561|回復: 53
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 16:07:19 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
書目名稱Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy
副標題Theory, Research, an
編輯Suniti Sharma,Althier M. Lazar
視頻videohttp://file.papertrans.cn/829/828966/828966.mp4
概述Uniquely links the 21st century changes in diversity to global events and their continued impact on local K-12 classrooms.Makes a compelling case for critical, theoretical and research-based approache
叢書名稱Education, Equity, Economy
圖書封面Titlebook: Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy; Theory, Research, an Suniti Sharma,Althier M.
描述.This book offers educators new understandings of 21st century diversity emerging from contemporary national events within the U.S., global movements, and changes in the world political order that have long-lasting impact on local education and call for rethinking traditional generalizations and empirical prescriptions for inclusivity in teaching and learning. The book expands the literature on teacher preparation and intercultural education by providing the educational community with critical perspectives, theoretical approaches, and research methodologies for educational inquiry responsive to diversity. Driven by changes in classroom diversity this book offers educators, researchers and policy makers a language for articulating complex differences in educational reform, policy and practice.?.
出版日期Book 2019
關(guān)鍵詞21st century diversity; K-12 classrooms; Culturally and linguistically responsive pedagogy; Educational
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-030-02251-8
isbn_ebook978-3-030-02251-8Series ISSN 2364-835X Series E-ISSN 2364-8368
issn_series 2364-835X
copyrightSpringer Nature Switzerland AG 2019
The information of publication is updating

書目名稱Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy影響因子(影響力)




書目名稱Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy影響因子(影響力)學科排名




書目名稱Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy網(wǎng)絡公開度




書目名稱Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy網(wǎng)絡公開度學科排名




書目名稱Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy被引頻次




書目名稱Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy被引頻次學科排名




書目名稱Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy年度引用




書目名稱Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy年度引用學科排名




書目名稱Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy讀者反饋




書目名稱Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy讀者反饋學科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 20:15:30 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 01:28:31 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 07:11:15 | 只看該作者
Jonathan T. Torres,Nicole C. Ferryim Blicken durch eine Scheibe sollte man im Idealfall von deren Vorhandensein nichts bemerken. Tats?chlich fallen aber dem Auge oft schwache, manchmal auch st?rkere Verzerrungen der durch das Glas beobachteten Gegenst?nde auf. Diese Erscheinung, die mit einem nicht ganz zutreffenden, aber gebr?uchli
5#
發(fā)表于 2025-3-22 12:45:18 | 只看該作者
Jairo I. Fúnez-Flores,JoAnn Phillionim Blicken durch eine Scheibe sollte man im Idealfall von deren Vorhandensein nichts bemerken. Tats?chlich fallen aber dem Auge oft schwache, manchmal auch st?rkere Verzerrungen der durch das Glas beobachteten Gegenst?nde auf. Diese Erscheinung, die mit einem nicht ganz zutreffenden, aber gebr?uchli
6#
發(fā)表于 2025-3-22 14:56:04 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 19:23:25 | 只看該作者
Angela M. Jaime,Taylar Stagnerim Blicken durch eine Scheibe sollte man im Idealfall von deren Vorhandensein nichts bemerken. Tats?chlich fallen aber dem Auge oft schwache, manchmal auch st?rkere Verzerrungen der durch das Glas beobachteten Gegenst?nde auf. Diese Erscheinung, die mit einem nicht ganz zutreffenden, aber gebr?uchli
8#
發(fā)表于 2025-3-23 00:10:44 | 只看該作者
Bezug zur Ritualforschung von ?loosely structured thoughts on a loosely defined topic“. Dennoch bezeichnet man in der Alltagssprache nicht jede beliebige soziale Handlung als Ritual. Darunter versteht man gew?hnlich nur die individuellen oder gesellschaftlichen Praktiken, die sich nach festgelegten
9#
發(fā)表于 2025-3-23 05:03:34 | 只看該作者
Suniti Sharmadie Gesellschaft transformierend aus, w?hrend die Ideologie die bestehende soziale Ordnung zementieren würde. Ideologie und Utopie lassen sich nach Mannheim vor allem durch das Kriterium der Umsetzung unterscheiden: W?hrend mittels der Ideologie eine interessengeleitete Verzerrung oder falsche Wider
10#
發(fā)表于 2025-3-23 05:38:07 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學 Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-19 20:37
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復 返回頂部 返回列表
日喀则市| 中牟县| 绥棱县| 木里| 香港 | 澎湖县| 永年县| 梁平县| 广河县| 香港 | 绥化市| 金昌市| 德江县| 长宁县| 杭州市| 临西县| 万州区| 石台县| 乌拉特中旗| 华亭县| 安远县| 铜川市| 莲花县| 化德县| 成都市| 贵溪市| 冕宁县| 晋宁县| 凤阳县| 高陵县| 甘谷县| 岳西县| 富平县| 禄丰县| 大英县| 兴宁市| 红原县| 永兴县| 深圳市| 昭通市| 竹山县|