找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Künstliche Intelligenz in der Bildung; Claudia de Witt,Christina Gloerfeld,Silke Elisabet Book 2023 Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ei

[復(fù)制鏈接]
樓主: Wilson
31#
發(fā)表于 2025-3-27 00:03:54 | 只看該作者
32#
發(fā)表于 2025-3-27 01:34:51 | 只看該作者
Cathleen M. Stützer,Milo? Krav?íkfused. We discuss these and provide an integrated working construct of this often misunderstood emotion. A brief review of the development of anger across childhood is presented. The relationship between anger and its behavioral expression is also reviewed. The experience of anger does not necessari
33#
發(fā)表于 2025-3-27 08:17:42 | 只看該作者
34#
發(fā)表于 2025-3-27 10:36:46 | 只看該作者
Alice Watanabe,Tobias Schmohl,Kathrin Schellingempirical investigations of assessment methods and therapeutic interventions. This chapter highlights some considerations in the assessment and treatment of childhood anxiety disorders as well as the strengths and limitations of commonly used intervention assessment tools. The need for easily access
35#
發(fā)表于 2025-3-27 13:51:54 | 只看該作者
36#
發(fā)表于 2025-3-27 19:12:59 | 只看該作者
37#
發(fā)表于 2025-3-28 00:05:12 | 只看該作者
Sabine Seufert,Christoph Meier First, cognitive and behavioral processes are considered, including (1) the intersection between the diagnostic characteristics associated with ASD (e.g., poor social skills, sensitivity to change, and sensory processing differences) and anxiety symptoms and (2) transdiagnostic processes that play
38#
發(fā)表于 2025-3-28 04:07:51 | 只看該作者
Book 2023nfluss von KI auf Bildung und stellt didaktische Positionen bzw. Gestaltungsans?tze von KI in Schule, der beruflichen (Weiter-)Bildung und Hochschulbildung vor. Neben Ans?tzen zur Kompetenzentwicklung mit KI in der Bildungspraxis hebt der Band zudem den erkl?rbaren, ethisch orientierten und souver?n
39#
發(fā)表于 2025-3-28 07:32:50 | 只看該作者
Zur (Un-)Berechenbarkeit der Künste. Wie algorithmische Strukturen die Bedingungen für ?sthetik und d Verwendung. Vor diesem Hintergrund verfolgt der Beitrag einerseits die Frage, inwiefern KI vorherrschende ?sthetikverst?ndnisse zur Disposition stellt, andererseits fragt er nach der Bedeutung dieser Entwicklung für eine ?sthetische Bildung.
40#
發(fā)表于 2025-3-28 11:41:34 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-8 12:02
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
乌拉特中旗| 龙山县| 峡江县| 昭苏县| 绥棱县| 龙州县| 苏尼特左旗| 普定县| 启东市| 沂源县| 饶河县| 绵阳市| 贵德县| 根河市| 鸡东县| 介休市| 屯门区| 延庆县| 永平县| 樟树市| 洪洞县| 固原市| 靖安县| 林芝县| 皮山县| 廉江市| 舞钢市| 建平县| 青河县| 仁寿县| 武邑县| 鹰潭市| 博罗县| 孟村| 调兵山市| 晋城| 泸西县| 嘉定区| 湛江市| 晋城| 剑川县|