找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Adaptive Instructional Systems; Second International Robert A. Sottilare,Jessica Schwarz Conference proceedings 2020 Springer Nature Switze

[復(fù)制鏈接]
查看: 52849|回復(fù): 60
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 17:01:31 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
期刊全稱Adaptive Instructional Systems
期刊簡稱Second International
影響因子2023Robert A. Sottilare,Jessica Schwarz
視頻videohttp://file.papertrans.cn/145/144668/144668.mp4
學(xué)科分類Lecture Notes in Computer Science
圖書封面Titlebook: Adaptive Instructional Systems; Second International Robert A. Sottilare,Jessica Schwarz Conference proceedings 2020 Springer Nature Switze
影響因子This volume constitutes the refereed proceedings of the Second International Conference on Adaptive Instructional Systems, AIS 2020, which was due to be held in July 2020 as part of HCI International 2020 in Copenhagen, Denmark. The conference was held virtually due to the COVID-19 pandemic..A total of 1439 papers and 238 posters have been accepted for publication in the HCII 2020 proceedings from a total of 6326 submissions.?.The 41 papers presented in this volume were organized in topical sections as follows: designing and developing adaptive instructional systems; learner modelling and methods of adaptation; evaluating the effectiveness of adaptive instructional systems..Chapter "Exploring Video Engagement in an Intelligent Tutoring System" is available open access under a Creative Commons Attribution 4.0 International License via link.springer.com..Chapters “An Ambient and Pervasive PersonalizedLearning Ecosystem: “Smart Learning” in the Age of the Internet of Things“ and “Exploring Video Engagement in an Intelligent Tutoring System" are available open access under a Creative Commons Attribution 4.0 International License via link.springer.com..
Pindex Conference proceedings 2020
The information of publication is updating

書目名稱Adaptive Instructional Systems影響因子(影響力)




書目名稱Adaptive Instructional Systems影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Adaptive Instructional Systems網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Adaptive Instructional Systems網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Adaptive Instructional Systems被引頻次




書目名稱Adaptive Instructional Systems被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Adaptive Instructional Systems年度引用




書目名稱Adaptive Instructional Systems年度引用學(xué)科排名




書目名稱Adaptive Instructional Systems讀者反饋




書目名稱Adaptive Instructional Systems讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 20:14:04 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 03:18:27 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 06:44:05 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 08:57:48 | 只看該作者
Realistic and Relevant Role-Players for Experiential Learninglnetze, da der Leistungsfluss weniger gut prognostizierbar wird und dieser zunehmend durch Einspeisungen in den unteren Netzebenen und der damit einhergehenden Umkehrung des Lastflusses hin zur Rückspeisung gepr?gt ist. In der Vergangenheit wurden von verschiedenen Institutionen die Potenziale versc
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:31:29 | 只看該作者
Learning Traces, Measurement and Assessment Templates for AIS Interoperabilitytet und führen entsprechende Untersuchungen und die damit verzahnten konzeptionellen überlegungen kaum durch (vgl. Wehling in diesem Band). Wenn sich die Sozialwissenschaften dennoch dem ?kologieproblem n?hern, tun sie dies seit einiger Zeit meist im Kontext des Diskurses über .. Publikationen wie .
7#
發(fā)表于 2025-3-22 17:20:45 | 只看該作者
Experiential Instruction of Metacognitive Strategiesbehandelt Holzbaur das komplexe Thema in allgemeinverst?ndliDie zentrale Frage des 21sten Jahrhunderts ist, wie wir zukünftigen Generationen ein lebenswertes Leben erm?glichen – das ist der Kern der Nachhaltigen Entwicklung. Im vorliegenden Buch beschreibt Ulrich Holzbaur die wichtigsten Aspekte die
8#
發(fā)表于 2025-3-22 23:17:27 | 只看該作者
Agent-Based Methods in Support of Adaptive Instructional Decisionsftverschmutzung und Klimawandel. Im Speziellen sollen für die Schadstoffe CO., NO., VOC und Dieselpartikel (PM) Indikatoren als Vergleich zwischen Soll- und Ist-Entwicklung für die Personenverkehrsmittel Pkw, Bus und Bahn ermittelt werden. Parallel wird auch der Güterverkehr weiter als Vergleich bet
9#
發(fā)表于 2025-3-23 01:36:13 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 05:38:24 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-8 03:26
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
马边| 民勤县| 卓资县| 巴楚县| 县级市| 连平县| 晋州市| 巴中市| 阜城县| 富锦市| 驻马店市| 三亚市| 九龙县| 沙坪坝区| 留坝县| 阳西县| 南靖县| 金平| 来宾市| 平潭县| 治多县| 禹城市| 当涂县| 周至县| 长子县| 西华县| 手游| 兰西县| 咸丰县| 卓资县| 海伦市| 虹口区| 诸暨市| 昭平县| 崇左市| 上蔡县| 黑山县| 周宁县| 丽水市| 同仁县| 秦安县|