找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Responsive and Sustainable Educational Futures; 18th European Confer Olga Viberg,Ioana Jivet,Tina Papathoma Conference proceedings 2023 The

[復制鏈接]
樓主: BOUT
11#
發(fā)表于 2025-3-23 11:21:55 | 只看該作者
,Interactive Web-Based Learning Materials Vs. Tutorial Chatbot: Differences in?User Experience,two focus group discussions were carried out with participants who had also tested the respective other technology (.). Focus group participants highlighted positively the interactive nature of DIGIBOT, the motivational effect of receiving immediate feedback, and that DIGIBOT requires and facilitate
12#
發(fā)表于 2025-3-23 16:14:47 | 只看該作者
13#
發(fā)表于 2025-3-23 19:16:09 | 只看該作者
Early Prediction of Learners At-Risk of Failure in Online Professional Training Using a Weighted Votested nine predictive models, which revealed discrepancies in their results across the three classes. To address this gap, we propose a new solution that employs a weighted vote to improve classifications. This solution applies the Borda method to rank the nine models based on their predictive perf
14#
發(fā)表于 2025-3-24 01:26:09 | 只看該作者
,Evaluating ChatGPT’s Decimal Skills and Feedback Generation in a Digital Learning Game,correctness of 75% of the students’ answers and generated generally high-quality feedback, similar to human instructors. We conclude with a discussion of ChatGPT‘s strengths and weaknesses and suggest several venues for extending its use cases in digital teaching and learning.
15#
發(fā)表于 2025-3-24 03:13:16 | 只看該作者
en in dieser Arbeit best?tigt. Dabei wird Digitalisierung ein hohes Chancen-, aber auch Risikopotenzial sowohl für die Gesellschaft als auch für die Unternehmen zugeschrieben. Au?erdem ist die Schlussfolgerung der vorliegenden Arbeit, dass die derzeitigen agilen Ver?nderungsans?tze, die vorgeben Org
16#
發(fā)表于 2025-3-24 10:16:47 | 只看該作者
Lukas Menzel,Sebastian Gombert,Joshua Weidlich,Aron Fink,Andreas Frey,Hendrik Drachslerells. Anhand eines exemplarischen Anwendungsfalles, welcher sich auf den Einsatz innerbetrieblicher sozialer Netzwerke zur Unterstützung der Orientierung und Motivation von Mitarbeitende fokussiert, werden konkrete Zielstellungen und Leitlinien erarbeitet und umgesetzt.
17#
發(fā)表于 2025-3-24 13:04:56 | 只看該作者
18#
發(fā)表于 2025-3-24 17:01:35 | 只看該作者
Conrad Borchers,Paulo F. Carvalho,Meng Xia,Pinyang Liu,Kenneth R. Koedinger,Vincent Aleven
19#
發(fā)表于 2025-3-24 21:51:57 | 只看該作者
Pankaj Chejara,Luis P. Prieto,María Jesús Rodríguez-Triana,Adolfo Ruiz-Calleja,Reet Kasepalu,Irene-A
20#
發(fā)表于 2025-3-25 00:46:04 | 只看該作者
 關于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學 Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 20:42
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權所有 All rights reserved
快速回復 返回頂部 返回列表
安龙县| 达日县| 乌拉特后旗| 麦盖提县| 南通市| 康平县| 萨迦县| 腾冲县| 扶余县| 定日县| 临洮县| 清徐县| 苍溪县| 阿尔山市| 南川市| 琼结县| 凭祥市| 沙田区| 读书| 德江县| 鹤庆县| 靖远县| 洪洞县| 离岛区| 禹州市| 宁安市| 普兰县| 宁化县| 准格尔旗| 观塘区| 从化市| 满城县| 通许县| 黄陵县| 抚州市| 濉溪县| 万盛区| 文山县| 龙游县| 秭归县| 枣阳市|