找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Neurocognitive Learning Therapy: Theory and Practice; Theodore Wasserman,Lori Drucker Wasserman Book 2017 Springer International Publishin

[復(fù)制鏈接]
樓主: Scuttle
31#
發(fā)表于 2025-3-27 00:41:13 | 只看該作者
32#
發(fā)表于 2025-3-27 02:55:12 | 只看該作者
Theodore Wasserman,Lori Drucker Wassermant anderer wiederentdeckt wird, ist auch das Verst?ndnis von Gesundheitsvorsorge und Hilfeleistung stark in Bewegung geraten. Eine der wesentlichen Ver?nderungen, die auf diesem Gebiet stattgefunden haben, ist eine neue Bewegung zur Zusammenarbeit von Menschen, die in der Gesundheitspflege Hilfe empf
33#
發(fā)表于 2025-3-27 05:35:13 | 只看該作者
t anderer wiederentdeckt wird, ist auch das Verst?ndnis von Gesundheitsvorsorge und Hilfeleistung stark in Bewegung geraten. Eine der wesentlichen Ver?nderungen, die auf diesem Gebiet stattgefunden haben, ist eine neue Bewegung zur Zusammenarbeit von Menschen, die in der Gesundheitspflege Hilfe empf
34#
發(fā)表于 2025-3-27 13:12:25 | 只看該作者
Theodore Wasserman,Lori Drucker WassermanProvides theoretical and scientific basis for a new practice model.Teaches practitioners to use several approaches in a scientifically verifiable process.Meets the NIH RDoC criteria for advancing rese
35#
發(fā)表于 2025-3-27 13:38:47 | 只看該作者
http://image.papertrans.cn/n/image/663953.jpg
36#
發(fā)表于 2025-3-27 20:45:18 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-319-60849-5Neurocognitive learning therapy; Cognitive behavior therapy; Learning theory; Neuropsychology of mental
37#
發(fā)表于 2025-3-27 22:20:06 | 只看該作者
978-3-319-86942-1Springer International Publishing AG 2017
38#
發(fā)表于 2025-3-28 02:07:52 | 只看該作者
39#
發(fā)表于 2025-3-28 06:26:34 | 只看該作者
d recognition in Neurocognitive Learning Therapy..? ? ? ? ? ??Memory reconsolidation and Neurocognitive Learning Therapy..? ? ? ? ? ??How to be an NCLT therapist..? ? ? ? ? ??Neurocognitive Learning Therapy cli978-3-319-86942-1978-3-319-60849-5
40#
發(fā)表于 2025-3-28 14:10:03 | 只看該作者
Introduction to Neurocognitive Learning Therapyl growth, destruction of maladaptive gestalts, or behavior change, the result of therapy should be that the individual engages in more adaptive behavior at the end than when they began. This inevitably means that the individual has learned new ways of behaving.
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-13 20:01
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
西昌市| 昌都县| 无为县| 赣州市| 金坛市| 林甸县| 会泽县| 蒙阴县| 柏乡县| 化隆| 喀什市| 扶余县| 咸宁市| 安多县| 息烽县| 清原| 西藏| 西贡区| 页游| 江源县| 志丹县| 雷州市| 郑州市| 南丰县| 四子王旗| 长岭县| 佛坪县| 南平市| 容城县| 泽普县| 平果县| 宁波市| 汉阴县| 南开区| 贵南县| 宣城市| 台南县| 化隆| 连南| 巨鹿县| 霞浦县|