找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問(wèn)微社區(qū)

1234
返回列表
打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Marketing-Mix-Strategien in umweltfreundlich-differenzierten M?rkten; Computergestützte Si Heiko Kay Xander Book 2003 Deutscher Universit?t

[復(fù)制鏈接]
樓主: encroach
31#
發(fā)表于 2025-3-27 00:12:03 | 只看該作者
Heiko Kay Xandertology metadata model–to be used to make a semantic resource FAIR. Aligned and nourished with relevant FAIRness assessment state-of-the-art initiatives, our grid distributes 478 credits to the 15 FAIR principles in a manner which integrates existing generic approaches for digital objects (i.e., FDMM
32#
發(fā)表于 2025-3-27 03:48:58 | 只看該作者
33#
發(fā)表于 2025-3-27 08:50:01 | 只看該作者
Heiko Kay Xander a flexible dependency configuration using SPARQL or Databus Collections. The current vertical-sliced implementation supports format conversion within as well as mapping between RDF triples, RDF quads, and CSV/TSV files. We developed an evaluation strategy for the format conversion and mapping funct
34#
發(fā)表于 2025-3-27 10:45:18 | 只看該作者
data is used, including 1) discovery metadata, which allows the discovery of relevant scientific publications by browsing or query, 2) contextual metadata, which allows a) rich information on persons, organizations and other aspects associated with publications, b) interoperation among common metada
35#
發(fā)表于 2025-3-27 17:37:32 | 只看該作者
2945-8102 n Unternehmen abgeleitet und die Ergebnisse für die weitergehende Strategieplanung im eigenen Unternehmen genutzt werden k?nnen..978-3-8244-7790-6978-3-322-81481-4Series ISSN 2945-8102 Series E-ISSN 2945-8110
36#
發(fā)表于 2025-3-27 21:50:23 | 只看該作者
,Einführung,rientiert verhalten ... Aus Marketingsicht wird insbesondere die gestiegene Wertsch?tzung der natürlichen Umwelt auf Seiten der Nachfrager in Form einer erh?hten Sensibilisierung für Umweltfragen als ein Indiz für einen sich allm?hlich vollziehenden Ver?nderungsprozess in den Marktbedingungen aufge-
37#
發(fā)表于 2025-3-27 22:45:42 | 只看該作者
,Umweltorientierte Unternehmens- und Markteinführungsstrategien,bsatzpolitischen Instrumente (Kap. 2.4) n?her untersucht. Bevor auf die einzelnen Ablaufschritte bei der Umsetzung umweltorientierten Unternehmensverhaltens eingegangen wird, werden zun?chst die Einflussfaktoren, die die Wettbewerbsposition umweltorientierter Unternehmen determinieren, in einem theo
38#
發(fā)表于 2025-3-28 03:46:12 | 只看該作者
1234
返回列表
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-15 00:21
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
荣昌县| 弥勒县| 修水县| 达日县| 韩城市| 双江| 油尖旺区| 渭源县| 玛纳斯县| 峨边| 湖南省| 本溪市| 奉贤区| 敦化市| 迁安市| 垦利县| 乌兰察布市| 宣城市| 合水县| 鄂托克前旗| 申扎县| 烟台市| 钟祥市| 二手房| 莲花县| 县级市| 尚志市| 阿拉善盟| 武宁县| 宁波市| 南靖县| 霍城县| 盐津县| 宜春市| 信宜市| 江都市| 应用必备| 镇安县| 汉中市| 株洲市| 永清县|