找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Marketing für High-Tech-Unternehmen; Wie Sie Markt- und T Sebastian Grimm Book 2004 Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler/GWV Fach

[復(fù)制鏈接]
查看: 45200|回復(fù): 42
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 17:54:40 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Marketing für High-Tech-Unternehmen
副標(biāo)題Wie Sie Markt- und T
編輯Sebastian Grimm
視頻videohttp://file.papertrans.cn/625/624417/624417.mp4
概述Jenseits aller Hypes und Illusionen:.Strategisches Marketing-Know-how für High-Tech-Unternehmen
圖書封面Titlebook: Marketing für High-Tech-Unternehmen; Wie Sie Markt- und T Sebastian Grimm Book 2004 Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler/GWV Fach
出版日期Book 2004
關(guān)鍵詞High Tech; Hightech; Marketing; Marketing-Strategie; Marketingwelle; M?rkte; Technikmarketing; strategische
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-322-90893-3
isbn_softcover978-3-322-90894-0
isbn_ebook978-3-322-90893-3
copyrightBetriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler/GWV Fachverlage GmbH, Wiesbaden 2004
The information of publication is updating

書目名稱Marketing für High-Tech-Unternehmen影響因子(影響力)




書目名稱Marketing für High-Tech-Unternehmen影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Marketing für High-Tech-Unternehmen網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Marketing für High-Tech-Unternehmen網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Marketing für High-Tech-Unternehmen被引頻次




書目名稱Marketing für High-Tech-Unternehmen被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Marketing für High-Tech-Unternehmen年度引用




書目名稱Marketing für High-Tech-Unternehmen年度引用學(xué)科排名




書目名稱Marketing für High-Tech-Unternehmen讀者反饋




書目名稱Marketing für High-Tech-Unternehmen讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 1 人參與投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

1票 100.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 20:58:43 | 只看該作者
Sebastian Grimm Bedingungen untersucht — ebenfalls unter besonderer Berücksichtigung der Feldlogiken der Berufsfelder, in denen die Mentees t?tig sind. Es wird den Fragen nachgegangen, was und wie im Mentoringsetting gelernt wird, und ob sich die Mentoringbeziehung als eine Beziehung herausstellen wird, in der kar
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 04:21:32 | 只看該作者
Sebastian Grimm Bedingungen untersucht — ebenfalls unter besonderer Berücksichtigung der Feldlogiken der Berufsfelder, in denen die Mentees t?tig sind. Es wird den Fragen nachgegangen, was und wie im Mentoringsetting gelernt wird, und ob sich die Mentoringbeziehung als eine Beziehung herausstellen wird, in der kar
地板
發(fā)表于 2025-3-22 05:40:42 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 11:26:17 | 只看該作者
Sebastian Grimm significant roles as advocates for social justice. Through taking on such roles mentors can empower their students to also become social justice advocates who in turn empower their own communities..Drawing on a review of literature this chapter explores the empowering flow of transformational model
6#
發(fā)表于 2025-3-22 13:50:48 | 只看該作者
Sebastian Grimmhis is an issue across different sectors, and is a key indicator not only of the quality of mentoring practices generally but also of mentee satisfaction with them. The chapter then turns to consider a different way of thinking about this problematic issue of time for mentoring by turning to the wor
7#
發(fā)表于 2025-3-22 21:00:17 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-23 00:49:20 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 03:55:45 | 只看該作者
Sebastian Grimmduring the recent COVID-19 pandemic..The past, on-going, and projected future shortage in qualified nurses amidst aging populations, low birth rate, aging nursing workforce (both academic and practice), and a significant number of experienced nurses leaving the workforce due to burnout and unfair pa
10#
發(fā)表于 2025-3-23 08:31:30 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-19 09:20
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
蛟河市| 垦利县| 原阳县| 禹城市| 沂源县| 左云县| 玉环县| 唐海县| 德阳市| 阜新市| 岗巴县| 太和县| 沅陵县| 启东市| 金塔县| 育儿| 射洪县| 额敏县| 丰镇市| 咸阳市| 长沙市| 平顶山市| 丰宁| 文水县| 云南省| 台州市| 和林格尔县| 蕲春县| 买车| 会理县| 定南县| 容城县| 红原县| 饶阳县| 天水市| 读书| 汉川市| 咸丰县| 石家庄市| 镇远县| 荔浦县|