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Titlebook: Kulturmarketing; Bernd Günter,Andrea Hausmann Textbook 20091st edition VS Verlag für Sozialwissenschaften | Springer Fachmedien Wiesbaden

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樓主
發(fā)表于 2025-3-21 19:55:08 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
書目名稱Kulturmarketing
編輯Bernd Günter,Andrea Hausmann
視頻videohttp://file.papertrans.cn/541/540947/540947.mp4
概述Kulturmarketing kompakt und auf einen Blick!
叢書名稱Kunst- und Kulturmanagement
圖書封面Titlebook: Kulturmarketing;  Bernd Günter,Andrea Hausmann Textbook 20091st edition VS Verlag für Sozialwissenschaften | Springer Fachmedien Wiesbaden
描述Marketing für Angebote im Kulturbereich ist nicht "give the market what it wants". Vielmehr ist Kulturmarketing eine professionelle Betrachtungsweise des Vermittelns kultureller Leistungen an verschiedene Zielgruppen. Dabei gibt es zwei Vorgehensweisen: eine durch Nachfrage getriebene und - weitaus wichtiger - eine von künstlerischen und anderen Impulsen getriebene. In beiden F?llen geht es um das Erzeugen von Akzeptanz bei den relevanten Adressaten, insbesondere den Besuchern. Kulturmarketing wird im vorliegenden Band als betriebswirtschaftlich fundierte Konzeption mit ihren Zielsetzungen, den wichtigsten Strategieoptionen und ausgew?hlten Facetten des Marketinginstrumentariums behandelt.
出版日期Textbook 20091st edition
關(guān)鍵詞Kultur; Kulturbetrieb; Kulturmanagement; Kulturmarketing; Kulturpolitik; Künstler; Marketing; media researc
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-531-91749-8
isbn_ebook978-3-531-91749-8Series ISSN 2626-0557 Series E-ISSN 2626-0573
issn_series 2626-0557
copyrightVS Verlag für Sozialwissenschaften | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2009
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書目名稱Kulturmarketing影響因子(影響力)




書目名稱Kulturmarketing影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Kulturmarketing網(wǎng)絡(luò)公開度




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沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-22 00:05:43 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 03:11:22 | 只看該作者
Bernd Günter,Andrea Hausmanntistical tools, so all material is driven by context instead.Forest Analytics with R. combines practical, down-to-earth forestry data analysis and solutions to real forest management challenges with state-of-the-art statistical and data-handling functionality.?Theauthors adopt a problem-driven appro
地板
發(fā)表于 2025-3-22 05:00:42 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 11:13:52 | 只看該作者
6#
發(fā)表于 2025-3-22 12:52:39 | 只看該作者
Bernd Günter,Andrea Hausmann from special plantations or forest biomass harvested in forestry primarily aiming at producing timber. The focus is on northern Europe, where there is now great interest in the use of woody biomass as a substitute for fossil fuels in producing energy, and thus in mitigating climate change. The chap
7#
發(fā)表于 2025-3-22 17:43:40 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-22 22:04:43 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 02:04:11 | 只看該作者
Bernd Günter,Andrea Hausmann. Modeling approaches that could support adaptive management strategies are needed because climate change implies increased economic uncertainty. On the other hand, new and reliable information becomes available as time passes and improves our understanding of the impacts of climate change on the dy
10#
發(fā)表于 2025-3-23 09:36:20 | 只看該作者
Bernd Günter,Andrea Hausmann from special plantations or forest biomass harvested in forestry primarily aiming at producing timber. The focus is on northern Europe, where there is now great interest in the use of woody biomass as a substitute for fossil fuels in producing energy, and thus in mitigating climate change. The chap
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