找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Ernesto Laclau; P?dagogische Lektüre Steffen Wittig,Ralf Mayer,Julia Sperschneider Book 2024 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), ex

[復(fù)制鏈接]
樓主: 討論小組
21#
發(fā)表于 2025-3-25 04:16:05 | 只看該作者
22#
發(fā)表于 2025-3-25 08:00:14 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-322-88966-9chiedlichen Reformprogramme und -ma?nahmen werden unter dem Stichwort der Output-Orientierung zusammengefasst und bezüglich ihrer Wirksamkeit kontrovers diskutiert (vgl. Bellmann & Wei?, 2009; Herzog, 2013; H?hne, 2007, 2010; Klieme & Leutner, 2006; Reichenbach, 2012; Rürup, 2007). Die in diesen Pro
23#
發(fā)表于 2025-3-25 14:43:56 | 只看該作者
24#
發(fā)表于 2025-3-25 18:16:02 | 只看該作者
Call Center Management in der Praxisio Gramsci. Unlike common readings of the figure of the organic intellectual, where it is understood as developing organically from within the ranks of the oppressed, I argue that the term “organic” also refers to organization, and that the role of the organic intellectual is to be a political organ
25#
發(fā)表于 2025-3-25 23:38:36 | 只看該作者
26#
發(fā)表于 2025-3-26 02:32:51 | 只看該作者
27#
發(fā)表于 2025-3-26 06:27:00 | 只看該作者
Solidarity with Youth Climate Activists,ests on Fridays, inspiring a larger movement of school strikes and student protests. In the city where we live and work, Vancouver, Canada, the protests have been organized by a group of high school students who call themselves the Sustainabiliteens.
28#
發(fā)表于 2025-3-26 11:15:12 | 只看該作者
Book 2024war in politik-, kultur- und sozialwissenschaftlichen Feldern rezipiert wurde, deren Aufnahme in erziehungswissenschaftlichen Debatten aber eher als ?handverlesen‘ bezeichnet werden k?nnte. Die Rezeption beschr?nkt sich h?ufig auf spezifische Eins?tze rund um die gemeinsam mit Chantal Mouffe in Hege
29#
發(fā)表于 2025-3-26 14:05:59 | 只看該作者
30#
發(fā)表于 2025-3-26 20:38:58 | 只看該作者
Lanthanide Ions and Calixarenes itself? These questions provide the impetus for what we pursue as an argument about the role of the instrumental in education. We have written together and separately about Laclau and education under the assumption that his work provides some insight into thinking about education.
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 11:16
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
灌云县| 京山县| 时尚| 临澧县| 洪洞县| 青田县| 阳西县| 宁夏| 融水| 东阳市| 安仁县| 汝城县| 保靖县| 平罗县| 麻阳| 凤冈县| 格尔木市| 东兴市| 谷城县| 安吉县| 于田县| 百色市| 乐安县| 乌鲁木齐市| 万源市| 惠安县| 商南县| 邹城市| 绵阳市| 福清市| 临洮县| 长汀县| 高密市| 石棉县| 江华| 临泽县| 静海县| 山西省| 邵东县| 兴隆县| 长阳|