找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開(kāi)始

掃一掃,訪(fǎng)問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Emotieregulatietraining bij kinderen en adolescenten; Therapeutenboek Caroline Braet,Matthias Berking Book 20191st edition Bohn Stafleu van

[復(fù)制鏈接]
樓主: 決絕
21#
發(fā)表于 2025-3-25 03:43:13 | 只看該作者
22#
發(fā)表于 2025-3-25 10:22:29 | 只看該作者
Organising during the Coronavirus Crisismoties worden ervaren en uitgedrukt. Wanneer we spreken van?emotieregulatie, kan dit zowel gaan om het zorgen voor?een goed gevoel als het ‘controleren’ van een slecht gevoel. Kinderen kunnen verschillende strategie?n aanwenden om hun emoties te reguleren, en het leren van deze emotieregulatiestrate
23#
發(fā)表于 2025-3-25 11:49:21 | 只看該作者
24#
發(fā)表于 2025-3-25 18:18:18 | 只看該作者
The Roots of Peacetime Propaganda,het algemeen blijkt uit onderzoek bij zowel kinderen en jongeren als volwassenen dat een overmatig gebruik van maladaptieve emotieregulatiestrategie?n in het omgaan met negatieve emoties en een tekort in het gebruik van adaptieve emotieregulatiestrategie?n verband houdt met?de ontwikkeling en instan
25#
發(fā)表于 2025-3-25 23:36:42 | 只看該作者
,Bakterien – Die Kleinsten der Kleinen,elijk op verschillende manieren een rol, zoals geconceptualiseerd in het model van Amanda Morris en collega’s (2007). Meer bepaald zijn ouders in de eerste plaats rolmodellen voor goede emotieregulatie. Ook kunnen ze specifieke opvoedingsvaardigheden hanteren om emotieregulatie te ondersteunen (emot
26#
發(fā)表于 2025-3-26 03:27:32 | 只看該作者
Christian De Cock,Rasmus Johnsen,Thomas Bur?verlening zowel op de kinderen als op hun ouders in te zetten. Vooral bij jonge kinderen heeft het gezin namelijk een belangrijke rol in het aanleren van emotieregulatievaardigheden. Dit aanleren gebeurt via observatie van ouderlijk gedrag en emotiecoaching door ouders. Ook het emotionele klimaat in
27#
發(fā)表于 2025-3-26 05:17:17 | 只看該作者
How to Approach an Organization Design,iemethodieken. Doel van deze eerstelijnsaanpak is het verminderen van klachten of problemen via het versterken van de coping of persoonlijke stijl. Daarnaast is er ook aandacht voor de omgevingsfactoren of omstandigheden. Het behandelmodel bestaat uit drie fasen, waarbij het versterken van de emotie
28#
發(fā)表于 2025-3-26 09:24:04 | 只看該作者
29#
發(fā)表于 2025-3-26 12:40:10 | 只看該作者
30#
發(fā)表于 2025-3-26 18:41:54 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-981-99-8561-6geren met psychische klachten. De training is gebaseerd op de goed ge?valueerde Affect Regulation?Training (ART) voor volwassenen, ontwikkeld door Berking en Whitley (.). Deze?bestaat uit zes basiscompetenties die in twaalf sessies sequentieel aangeleerd worden. Uniek is dat in deze training eerst b
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-7 01:35
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
小金县| 钦州市| 山西省| 澄江县| 永仁县| 湖口县| 门源| 科尔| 化州市| 宕昌县| 剑川县| 景洪市| 八宿县| 阜康市| 固阳县| 繁峙县| 宁国市| 肥东县| 庐江县| 辽中县| 勐海县| 揭阳市| 盐津县| 湖州市| 周宁县| 玉环县| 仁布县| 黄山市| 鹿泉市| 高淳县| 西吉县| 广州市| 松桃| 柳江县| 综艺| 邵东县| 鹤庆县| 天祝| 大同市| 宁城县| 绥化市|