找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Emotieregulatietraining bij kinderen en adolescenten; Therapeutenboek Caroline Braet,Matthias Berking Book 20191st edition Bohn Stafleu van

[復(fù)制鏈接]
樓主: 決絕
11#
發(fā)表于 2025-3-23 11:07:00 | 只看該作者
The Roots of Peacetime Propaganda,athologie grotendeels gestuurd vanuit twee visies, zijnde de transdiagnostische visie op emotieregulatie en de emotieregulatiespecificiteitshypothese. In dit hoofdstuk gaan we dieper in op beide visies en illustreren we de rol van emotieregulatie bij vier klinische groepen: jongeren met depressie, eetstoornissen, obesitas en verslaving.
12#
發(fā)表于 2025-3-23 17:05:54 | 只看該作者
13#
發(fā)表于 2025-3-23 21:40:01 | 只看該作者
14#
發(fā)表于 2025-3-24 01:11:28 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-981-99-8561-6ezig zijn en het leereffect van de regulatiestrategie?n vergroot wordt. De EuREKA-training is ontworpen als een groepsprogramma. Het protocol is? per bijeenkomst uitvoerig beschreven, er is een werkboek voor de jongeren, en er is audiovisueel materiaal voor het geven van psycho-educatie.
15#
發(fā)表于 2025-3-24 03:03:49 | 只看該作者
Emotieregulatie bij kinderen: ontwikkeling en definitiess het temperament van het kind, als interpersoonlijke factoren, zoals de familiale context, spelen een rol bij de ontwikkeling van emotieregulatie. Emotieregulatie kan worden gezien als een centraal mechanisme voor de verklaring van welbevinden en psychische problemen bij kinderen en jongeren.
16#
發(fā)表于 2025-3-24 07:52:02 | 只看該作者
Emotieregulatie bij klinische groepenathologie grotendeels gestuurd vanuit twee visies, zijnde de transdiagnostische visie op emotieregulatie en de emotieregulatiespecificiteitshypothese. In dit hoofdstuk gaan we dieper in op beide visies en illustreren we de rol van emotieregulatie bij vier klinische groepen: jongeren met depressie, eetstoornissen, obesitas en verslaving.
17#
發(fā)表于 2025-3-24 11:14:24 | 只看該作者
18#
發(fā)表于 2025-3-24 17:22:37 | 只看該作者
Emotieregulatie trainen binnen een schoolse contexten van sociale en emotionele competenties van risicoleerlingen, gedragen door het ganse schoolteam. Beide programma’s worden reeds enkele jaren ge?valueerd door de Universiteit Gent en bovendien warm ontvangen door leerlingen, leerkrachten en andere betrokkenen.
19#
發(fā)表于 2025-3-24 22:55:10 | 只看該作者
EuREKA: een transdiagnostisch emotieregulatietrainingsprotocol voor kinderen en adolescenten met psyezig zijn en het leereffect van de regulatiestrategie?n vergroot wordt. De EuREKA-training is ontworpen als een groepsprogramma. Het protocol is? per bijeenkomst uitvoerig beschreven, er is een werkboek voor de jongeren, en er is audiovisueel materiaal voor het geven van psycho-educatie.
20#
發(fā)表于 2025-3-25 01:08:54 | 只看該作者
Book 20191st editioning. Het boek is gericht op psychotherapeuten, klinisch psychologen, GZ-psychologen, orthopedagogen en psychiaters...U? leest in dit boek alle recente inzichten over goede emotieregulatiemethodieken en hoe deze toe te passen. Hieruit wordt duidelijk dat emotieregulatie méér is dan praten over gevoel
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 18:17
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
玛纳斯县| 台中市| 龙井市| 侯马市| 南澳县| 诸暨市| 若尔盖县| 达州市| 静宁县| 和政县| 清水河县| 卓资县| 乌恰县| 平南县| 日照市| 新昌县| 嵩明县| 章丘市| 鄂伦春自治旗| 嵩明县| 康平县| 织金县| 犍为县| 革吉县| 永春县| 贡山| 西华县| 右玉县| 广东省| 敦煌市| 静乐县| 临漳县| 华宁县| 德格县| 姚安县| 德昌县| 琼海市| 独山县| 华阴市| 阳江市| 定边县|