找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Emotieregulatietraining bij kinderen en adolescenten; Therapeutenboek Caroline Braet,Matthias Berking Book 20191st edition Bohn Stafleu van

[復(fù)制鏈接]
查看: 13610|回復(fù): 46
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 16:22:31 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Emotieregulatietraining bij kinderen en adolescenten
副標(biāo)題Therapeutenboek
編輯Caroline Braet,Matthias Berking
視頻videohttp://file.papertrans.cn/309/308621/308621.mp4
概述Gericht op de behandeling van jongeren.Transdiagnostisch toepasbaar.Bevat naast theorie een stappenplan voor emotieregulatietraining
圖書封面Titlebook: Emotieregulatietraining bij kinderen en adolescenten; Therapeutenboek Caroline Braet,Matthias Berking Book 20191st edition Bohn Stafleu van
描述.Dit boek .Emotieregulatie; Training van kinderen en adolescenten., beschrijft een concreet stappenplan van een goed ge?valueerde emotieregulatietraining. Het boek is gericht op psychotherapeuten, klinisch psychologen, GZ-psychologen, orthopedagogen en psychiaters...U? leest in dit boek alle recente inzichten over goede emotieregulatiemethodieken en hoe deze toe te passen. Hieruit wordt duidelijk dat emotieregulatie méér is dan praten over gevoelens en ontspanningsoefeningen doen.? Het resultaat is een training in 12 sessies waarbij ge?valueerde methodieken in een vaste volgorde worden aangeleerd en aangepast zijn aan de doelgroep: kinderen en adolescenten tussen 10 en 16 jaar...D.e auteurs. vormen samen de Gentse onderzoeksgroep ‘Klinische Ontwikkelingspychologie’.. .Ze werden getraind door Matthias Berking die het boek .Emotieregulatie. schreef dat eerder in 2017 is verschenen...In .Emotieregulatie; Training van kinderen en adolescenten .wordt uitgelegd hoe het komt dat emoties zo overweldigend kunnen zijn dat kinderen ze niet meer goed kunnen reguleren. Sommige kinderen worden dan agressief, terwijl anderen blijven hangen in hun gevoel en gaan rumineren. Weer anderen zijn bang v
出版日期Book 20191st edition
關(guān)鍵詞emotieregulatie; emotieregulatie kinderen en adolescenten; emotieregulatie training; emotieregulerende
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-90-368-2308-1
copyrightBohn Stafleu van Loghum is een imprint van Springer Media B.V., onderdeel van Springer Nature 2019
The information of publication is updating

書目名稱Emotieregulatietraining bij kinderen en adolescenten影響因子(影響力)




書目名稱Emotieregulatietraining bij kinderen en adolescenten影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Emotieregulatietraining bij kinderen en adolescenten網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Emotieregulatietraining bij kinderen en adolescenten網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Emotieregulatietraining bij kinderen en adolescenten被引頻次




書目名稱Emotieregulatietraining bij kinderen en adolescenten被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Emotieregulatietraining bij kinderen en adolescenten年度引用




書目名稱Emotieregulatietraining bij kinderen en adolescenten年度引用學(xué)科排名




書目名稱Emotieregulatietraining bij kinderen en adolescenten讀者反饋




書目名稱Emotieregulatietraining bij kinderen en adolescenten讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 22:06:44 | 只看該作者
How to Approach an Organization Design,regulatie een onderdeel vormt van de tweede fase. In dit hoofdstuk wordt dit behandelmodel ge?llustreerd aan de hand van een casus, waarbij de emotieregulatievaardigheden van een twaalfjarige jongen worden versterkt die zich niet goed in zijn vel voelt zitten.
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 03:33:28 | 只看該作者
Versterken van emotieregulatie bij kinderen en hun ouders binnen de eerstelijns-ggzregulatie een onderdeel vormt van de tweede fase. In dit hoofdstuk wordt dit behandelmodel ge?llustreerd aan de hand van een casus, waarbij de emotieregulatievaardigheden van een twaalfjarige jongen worden versterkt die zich niet goed in zijn vel voelt zitten.
地板
發(fā)表于 2025-3-22 07:17:57 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 09:13:40 | 只看該作者
Business Strategies and Organization Design,urende interventies die ontwikkeld zijn om het gebruik van specifieke adaptieve emotieregulatiestrategie?n aan te leren aan jongeren. Er wordt dieper ingegaan op de structuur en inhoud van deze interventies, en er worden ook steekkaartjes aangeboden die jongeren kunnen helpen bij het toepassen van deze emotieregulatiestrategie?n.
6#
發(fā)表于 2025-3-22 14:47:46 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 20:42:59 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-22 21:20:36 | 只看該作者
k .Emotieregulatie; Training van kinderen en adolescenten., beschrijft een concreet stappenplan van een goed ge?valueerde emotieregulatietraining. Het boek is gericht op psychotherapeuten, klinisch psychologen, GZ-psychologen, orthopedagogen en psychiaters...U? leest in dit boek alle recente inzicht
9#
發(fā)表于 2025-3-23 03:31:35 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 07:32:44 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 23:27
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
阳新县| 绍兴县| 鹿邑县| 抚宁县| 合水县| 石楼县| 陕西省| 平顺县| 达州市| 南丰县| 海丰县| 宁南县| 秦安县| 邮箱| 安庆市| 大石桥市| 辽源市| 普洱| 迭部县| 鹤庆县| 黔西县| 阜阳市| 文水县| 香格里拉县| 合山市| 石城县| 涿鹿县| 封开县| 安平县| 子长县| 丽水市| 潞西市| 高清| 金坛市| 瓮安县| 江华| 临江市| 舒城县| 铜梁县| 周至县| 西城区|