找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開(kāi)始

掃一掃,訪(fǎng)問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: De verleiding weerstaan; Over de noodzaak van Marlies Banens,Akkelien Bergsma,Corrie With,Wim Di Book 2008Latest edition Bohn Stafleu van L

[復(fù)制鏈接]
31#
發(fā)表于 2025-3-26 22:05:34 | 只看該作者
De invloed van de visie op leren op de rol van leermiddelen in een opleiding, factoren in het CLUontwerpmodel – een belangrijke invloed heeft op de functies die aan leermiddelen worden toegekend. Uit CLU-onderzoek blijkt dat ontwerpers zich nog onvoldoende bewust zijn van deze invloed.
32#
發(fā)表于 2025-3-27 02:45:00 | 只看該作者
Attitude-ontwikkeling in opleidingen,en ontleend aan het attitude-instructiemodel van de Amerikaanse psychologen Kamradt en Kamradt. Een project dat gericht is op het ontwikkelen van arbeidsattitudes bij medewerkers binnen de Sociale Werkvoorziening dient als casus.
33#
發(fā)表于 2025-3-27 07:16:53 | 只看該作者
Het ontwerpen van een assessment voor CGO,wordt opgevat als leerinstrument. De kwaliteit van de evaluatie wordt sterk afgemeten aan de mate waarin beoordelingen in de vorm assessments diepgaand leren bevorderen. Aanknopingspunten voor het waarborgen van deze kwaliteit biedt het werk van Birenbaum en Messick.
34#
發(fā)表于 2025-3-27 12:18:01 | 只看該作者
Het aanleren van professioneel handelen in de beroepspraktijk,erwijs zijn leren in de praktijk, leren reflecteren en leren samenwerken. Een te ontwikkelen tandheelkundige opleiding dient als casus. In de casus komen alle aspecten van het CLU-ontwerpmodel kort aan bod.
35#
發(fā)表于 2025-3-27 15:54:27 | 只看該作者
36#
發(fā)表于 2025-3-27 20:05:55 | 只看該作者
,Ontwerpen voor leerwerkplekken: ‘Kansen in het groen’, de rol is van de verschillende actoren in het ontwerpproces (externe consistentie). In de tweede plaats toont het hoofdstuk aan wat de betekenis moet zijn van de factor ‘organisatie’ in het CLU-ontwerpmodel voor het ontwerpen van leerwerkplekken. Het project ‘Kansen in het Groen’ dient als casus. N
37#
發(fā)表于 2025-3-28 00:13:14 | 只看該作者
38#
發(fā)表于 2025-3-28 02:28:51 | 只看該作者
39#
發(fā)表于 2025-3-28 07:23:55 | 只看該作者
40#
發(fā)表于 2025-3-28 12:13:58 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-16 06:02
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
新民市| 探索| 崇明县| 榆林市| 明水县| 溆浦县| 镇沅| 徐水县| 五常市| 葵青区| 淳化县| 石林| 平顺县| 阳高县| 新巴尔虎左旗| 香港 | 安宁市| 乌拉特后旗| 东台市| 出国| 巴东县| 兴国县| 湖州市| 安多县| 沅陵县| 定襄县| 高密市| 甘肃省| 龙海市| 桂阳县| 历史| 西藏| 河津市| 绥宁县| 南开区| 泾源县| 嘉祥县| 伊宁市| 临清市| 融水| 会昌县|