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Titlebook: Crossmedia-Kommunikation in kulturbedingten Handlungsr?umen; Mediengerechte Anwen Christopher M. Schmidt Book 2016 Springer Fachmedien Wies

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樓主: 粘上
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發(fā)表于 2025-3-25 06:32:00 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-25 09:02:40 | 只看該作者
Love Brands: Mit Kommunikation in sozialen Medien Brand Love steigernribo und Ferrero so attraktiv, dass sie diesen Marken eine Liebeserkl?rung machen würden. Aber wie werden Marken zu Love Brands? Ist allein das angebotene Produkt dafür verantwortlich oder vermitteln sie mittels geeigneter Kommunikationsstrategie einen attraktiven Zusatznutzen? Der vorliegende Beitr
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發(fā)表于 2025-3-25 12:41:21 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-25 18:28:58 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-25 22:29:25 | 只看該作者
Book 2016lung. Nebengrunds?tzlichen Bedingungen für die Gestaltbarkeit von verbaler, nonverbaler,mündlicher und schriftlicher Kommunikation analysieren die Beitr?gerInnen spezifischeF?lle der Interaktion mit Zielgruppen verschiedener Art. Die Artikel ausverschiedenen L?ndern behandeln die Bereiche der intern
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發(fā)表于 2025-3-26 01:05:07 | 只看該作者
Bimolecular Absorption in Atmospheric Gasesimodal according to the first and the second definitions. For the third definition, the term . is preferred as it corresponds to the branch of multisensory marketing. By analyzing a corpus of German, English (UK) and Spanish television commercials it is shown how and in which part of the TV ads multimodal interaction occurs.
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發(fā)表于 2025-3-26 06:32:48 | 只看該作者
SDB Stars and the Structure of the Milky Wayin practice and how successful operation in the corporate ‘jungle’ can be achieved. The case study relates to a team managed by the author for 18 months during which time it transformed from a disparate group with no sense of direction into a successful, high performing team that was highly valued by colleagues and stakeholders.
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發(fā)表于 2025-3-26 11:49:52 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-26 13:42:33 | 只看該作者
Doppelte Multimodalit?t in deutschen, englischen und spanischen Werbespotsimodal according to the first and the second definitions. For the third definition, the term . is preferred as it corresponds to the branch of multisensory marketing. By analyzing a corpus of German, English (UK) and Spanish television commercials it is shown how and in which part of the TV ads multimodal interaction occurs.
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發(fā)表于 2025-3-26 19:47:40 | 只看該作者
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