找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Actief leren voor een beroep niveau 1-2; Leervaardigheden voo Nicolien Halem Textbook 2008Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2008

[復(fù)制鏈接]
樓主: Hoover
11#
發(fā)表于 2025-3-23 10:20:34 | 只看該作者
Amal Ben Soussia,Azim Roussanaly,Anne BoyerEen digitale of elektronische leeromgeving (ELO) kan je helpen aan de juiste informatie voor je opleiding en bij het leren zelf. Met behulp van een ELO kun je direct communiceren met andere leerlingen en docenten. De ELO zelf is leeg (bevat geen inhoud/content van het onderwijs). Deze komt van uitgevers, docenten en van de leerlingen zelf.
12#
發(fā)表于 2025-3-23 16:34:04 | 只看該作者
M. Paranthaman,S. Palanivel RajanEen casus is een kort verhaaltje dat vragen oproept, een voorbeeldgeval. De casus helpt je na te denken over problemen die voorkomen in de praktijk van je beroep.
13#
發(fā)表于 2025-3-23 18:29:01 | 只看該作者
The Dining Philosophers ProblemLeerdoelen zijn doelen die jij voor het volgen van je opleiding bedenkt. Zowel voor je werk op school als in je stage.
14#
發(fā)表于 2025-3-24 00:10:20 | 只看該作者
15#
發(fā)表于 2025-3-24 03:31:31 | 只看該作者
Bohn Stafleu van Loghum 2008
16#
發(fā)表于 2025-3-24 09:44:28 | 只看該作者
17#
發(fā)表于 2025-3-24 11:42:14 | 只看該作者
18#
發(fā)表于 2025-3-24 16:30:49 | 只看該作者
The Dining Philosophers Problemn. Feedback moet komen vanuit de ik-persoon, niet vanuit ‘wij’, de anderen. Feedback volgt meteen of snel na het gedrag waar het over gaat. Een ezelsbruggetje voor het geven van goede feedback is het woord GEIN:..
19#
發(fā)表于 2025-3-24 22:19:04 | 只看該作者
Informatie verzamelen,gital or analog computational methods. The effects of the various parameters of the model will be discussed, and the choice of the predetection order statistic filter will also be examined. Example outputs under various noise conditions will be given.
20#
發(fā)表于 2025-3-25 00:17:44 | 只看該作者
Informatie verwerken,here: the period of immersion in the situation, the quiet examination of possible approaches, the pursuit of various paths to solution. There is the fruitless dead end, as well as the path that ends abruptly but offers new perspectives, leading eventually to the discoveryof a better route. Perhapsmo
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 05:28
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
桦甸市| 东明县| 会泽县| 敦化市| 华阴市| 抚州市| 墨脱县| 石泉县| 黄平县| 德庆县| 石首市| 丹东市| 河东区| 体育| 阿瓦提县| 阿合奇县| 始兴县| 长岭县| 山阳县| 建阳市| 文安县| 汉中市| 抚州市| 陆川县| 应用必备| 吴川市| 黎平县| 沙河市| 禹城市| 安岳县| 五原县| 永安市| 仁寿县| 昆明市| 元阳县| 丰原市| 清苑县| 佛坪县| 华宁县| 赤水市| 株洲市|