找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Actief leren voor een beroep niveau 1-2; Leervaardigheden voo Nicolien Halem Textbook 2008Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2008

[復(fù)制鏈接]
查看: 50443|回復(fù): 40
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 16:50:37 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
期刊全稱Actief leren voor een beroep niveau 1-2
期刊簡(jiǎn)稱Leervaardigheden voo
影響因子2023Nicolien Halem
視頻videohttp://file.papertrans.cn/145/144091/144091.mp4
圖書封面Titlebook: Actief leren voor een beroep niveau 1-2; Leervaardigheden voo Nicolien Halem Textbook 2008Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2008
影響因子In Actief leren voor een beroep zijn ruim veertig activiteiten opgenomen waarmee leerlingen op een actieve manier leren voor een beroep. Met alles wat daarbij hoort: vakkennis, vaardigheden en een goede beroepshouding.Per activiteit is uitgewerkt wat deze inhoudt, waarom leerlingen het doen en welke stappen ze moeten zetten. Ook krijgen de leerlingen tips over hoe zij missers kunnen voorkomen en hoe zij variatie in de activiteit kunnen aanbrengen. Na elke activiteit kijken de leerlingen terug op wat ze hebben gedaan: wat ging goed, wat ging minder goed en hoe zou ik het een volgende keer doen?Leerlingen kunnen dit boek tijdens de hele opleiding gebruiken als naslagwerk bij opdrachten op school en in de praktijk. Er is aandacht voor lezen, een verslag maken en theorietoetsen, maar ook voor discussie, internet en het portfolio.
Pindex Textbook 2008Latest edition
The information of publication is updating

書目名稱Actief leren voor een beroep niveau 1-2影響因子(影響力)




書目名稱Actief leren voor een beroep niveau 1-2影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Actief leren voor een beroep niveau 1-2網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Actief leren voor een beroep niveau 1-2網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Actief leren voor een beroep niveau 1-2被引頻次




書目名稱Actief leren voor een beroep niveau 1-2被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Actief leren voor een beroep niveau 1-2年度引用




書目名稱Actief leren voor een beroep niveau 1-2年度引用學(xué)科排名




書目名稱Actief leren voor een beroep niveau 1-2讀者反饋




書目名稱Actief leren voor een beroep niveau 1-2讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 22:48:11 | 只看該作者
Informatie verwerken,objects, that progress is made slowly and collectively, and that ?ashes of inspiration are mere punctuation in periods of sustained effort. TheOlympiadenvironment,incontrast,demandsarelativelybriefperiodofintense concentration,asksforquickinsightsonspeci?coccasions,andrequiresaconcentrated but isola
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 00:44:42 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 08:19:07 | 只看該作者
Voorbereiden op de beroepspraktijkvorming,aders‘ understanding an abstract concept.Presents methodologThe third edition of this book has been updated so that both advanced physics and advanced chemistry can be overviewed from a modern mathematical perspective in a single integrated book. Nowadays key research arears in physics and chemistry
5#
發(fā)表于 2025-3-22 12:42:18 | 只看該作者
6#
發(fā)表于 2025-3-22 14:18:02 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 19:03:03 | 只看該作者
Back MatterDEs of mathematical physics can be separated into ODEs (of second order). This is really an oversimplification of the situation. Many PDEs of physics, both at the fundamental theoretical level (as in the general theory of relativity) and from a practical standpoint (weather forecast) are nonlinear,
8#
發(fā)表于 2025-3-23 01:13:21 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 02:10:59 | 只看該作者
Historical Metamodels of Agency,Samenvatten is in het kort de belangrijkste punten van een tekst weergeven. Door het maken van een samenvatting onthoud je dingen beter. Je moet het namelijk zelf schrijven of aan een ander vertellen. Een samenvatting helpt je ook als je veel theorie moet leren voor een toets. Hier gaat het om schriftelijk samenvatten.
10#
發(fā)表于 2025-3-23 08:42:54 | 只看該作者
Rabin Banjade,Priti Oli,Vasile RusBrainstormen is het verzamelen van zo veel mogelijk nieuwe oplossingen of ideee¨n over een onderwerp of probleem en deze mondeling aan elkaar vertellen.
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 00:29
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
麻阳| 泸州市| 布拖县| 安阳县| 九龙城区| 沈丘县| 天镇县| 霍邱县| 田林县| 威远县| 长治县| 华安县| 麦盖提县| 遂溪县| 全南县| 长治县| 上饶县| 吉林省| 井冈山市| 四川省| 昌平区| 北票市| 雷州市| 涿州市| 太湖县| 绥宁县| 达州市| 丹凤县| 华亭县| 临西县| 克山县| 德兴市| 长子县| 延川县| 理塘县| 横峰县| 大港区| 水城县| 武穴市| 长丰县| 酉阳|