找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Von der Delegation zur Kooperation; Bildung in Familie, Karin B?llert Book 2008 VS Verlag für Sozialwissenschaften | Springer Fachmedien W

[復(fù)制鏈接]
查看: 37739|回復(fù): 36
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 16:49:33 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
書目名稱Von der Delegation zur Kooperation
副標(biāo)題Bildung in Familie,
編輯Karin B?llert
視頻videohttp://file.papertrans.cn/985/984563/984563.mp4
概述Bildung ist mehr als Schule
圖書封面Titlebook: Von der Delegation zur Kooperation; Bildung in Familie,  Karin B?llert Book 2008 VS Verlag für Sozialwissenschaften | Springer Fachmedien W
描述Bildung ist der umfassende Prozess der Entwicklung und Entfaltung derjenigen F?higkeiten, die Menschen in die Lage versetzen, zu lernen, Leistungspotenziale zu entwickeln, zu handeln, Probleme zu l?sen und Beziehungen zu gestalten. Junge Menschen in diesem Sinne zu bilden, ist nicht allein Aufgabe der Schule. Gelingende Lebensführung und soziale Integration bauen ebenso auf Bildungsprozessen in Familien sowie der Kinder- und Jugendhilfe auf. In welcher Beziehung diese Bildungsinstitutionen zueinander stehen, wie sie auf der Basis eines umfassenden Bildungsverst?ndnisses und je eigenst?ndiger Bildungsauftr?ge kooperieren k?nnen, ist Thema der in diesem Band enthaltenen Beitr?ge.
出版日期Book 2008
關(guān)鍵詞Bildungspolitik; Erziehungswissenschaft; Familie; Genderkompetenz; Integration; Jugendhilfe; Junger Mensch
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-531-90846-5
isbn_softcover978-3-531-15563-0
isbn_ebook978-3-531-90846-5
copyrightVS Verlag für Sozialwissenschaften | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2008
The information of publication is updating

書目名稱Von der Delegation zur Kooperation影響因子(影響力)




書目名稱Von der Delegation zur Kooperation影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Von der Delegation zur Kooperation網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Von der Delegation zur Kooperation網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Von der Delegation zur Kooperation被引頻次




書目名稱Von der Delegation zur Kooperation被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Von der Delegation zur Kooperation年度引用




書目名稱Von der Delegation zur Kooperation年度引用學(xué)科排名




書目名稱Von der Delegation zur Kooperation讀者反饋




書目名稱Von der Delegation zur Kooperation讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 21:19:48 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 03:29:10 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 07:09:48 | 只看該作者
Klaus-Jürgen Tillmann Dr.se attention to the fluctuation of ocean currents. The analysis of the ocean waves is of great significance to the stability of the ocean operation platforms and the safety of the staffs onboard. An effective ocean current prediction model is helpful both economically and ecologically. The fluctuati
5#
發(fā)表于 2025-3-22 12:04:36 | 只看該作者
6#
發(fā)表于 2025-3-22 13:04:58 | 只看該作者
Ulrike Graff Dr. phil.ave reached a consensus that the cost of attracting a new player can be six times than retaining the players, which indicates an accurate churn prediction model is essential and critical for the strategy making of customer retention. Existing works more focus on studying login information (e.g. logi
7#
發(fā)表于 2025-3-22 17:55:32 | 只看該作者
Wolfgang Nieke Dr.g to users’ tagging preferences. The main challenge of PTR is to learn representations of involved entities (i.e., users, items, and tags) from interaction data without loss of structural properties in original data. To this end, various PTR models have been developed to conduct representation learn
8#
發(fā)表于 2025-3-22 23:56:32 | 只看該作者
effectiveness and interpretability. It typically adopts the Reinforcement Learning (RL) framework and traverses over the KG to reach the target answer and find evidential paths. However, existing methods often give all reached paths equal hit rewards. Intuitively, not all paths have the same contrib
9#
發(fā)表于 2025-3-23 02:41:07 | 只看該作者
http://image.papertrans.cn/v/image/984563.jpg
10#
發(fā)表于 2025-3-23 07:14:00 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-531-90846-5Bildungspolitik; Erziehungswissenschaft; Familie; Genderkompetenz; Integration; Jugendhilfe; Junger Mensch
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-8 02:09
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
惠东县| 若尔盖县| 横山县| 洛隆县| 图木舒克市| 常山县| 安平县| 桂东县| 灵山县| 涿鹿县| 盐山县| 乌鲁木齐市| 通许县| 商河县| 通州市| 兴国县| 涞水县| 承德市| 比如县| 德格县| 西充县| 凤冈县| 富锦市| 阜平县| 防城港市| 新建县| 定边县| 乌拉特中旗| 苗栗县| 漳州市| 古浪县| 当阳市| 昔阳县| 广丰县| 湛江市| 武宣县| 东兴市| 安仁县| 永兴县| 六安市| 乌拉特前旗|