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Titlebook: Studierf?higkeit beruflich Qualifizierter ohne schulische Studienberechtigung; Studienvoraussetzung Christian Kerst,Andr? Wolter Book 2022

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樓主
發(fā)表于 2025-3-21 18:31:44 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Studierf?higkeit beruflich Qualifizierter ohne schulische Studienberechtigung
副標(biāo)題Studienvoraussetzung
編輯Christian Kerst,Andr? Wolter
視頻videohttp://file.papertrans.cn/881/880817/880817.mp4
概述Bildungspolitisch strittiges Thema.Empirische Studie zur ?ffnung der Hochschule für beruflich qualifizierte Studierende ohne schulische Hochschulreife.Schl?gt eine Brücke zwischen beruflicher und akad
叢書名稱Higher Education Research and Science Studies
圖書封面Titlebook: Studierf?higkeit beruflich Qualifizierter ohne schulische Studienberechtigung; Studienvoraussetzung Christian Kerst,Andr? Wolter Book 2022
描述Der Band berichtet über empirische Forschungsergebnisse aus einer L?ngsschnittuntersuchung zu den Studienvoraussetzungen, zum Studienverlauf und Studienerfolg von beruflich Qualifizierten. Im Zentrum stehen solche Personen, die nicht über eine schulisch erworbene Studienberechtigung in die Hochschule gekommen sind. Das Kernergebnis besteht darin, dass diese Studierendengruppe ?hnlich erfolgreich studiert wie andere Studierendengruppen auch.
出版日期Book 2022
關(guān)鍵詞Beruflich qualifizierte Studierende; Studierende ohne Abitur; Durchl?ssigkeit zwischen beruflicher un
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-658-35429-9
isbn_softcover978-3-658-35428-2
isbn_ebook978-3-658-35429-9Series ISSN 2662-5709 Series E-ISSN 2662-5717
issn_series 2662-5709
copyrightDer/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenziert durch Springer Fachmedien Wiesbaden
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書目名稱Studierf?higkeit beruflich Qualifizierter ohne schulische Studienberechtigung影響因子(影響力)




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書目名稱Studierf?higkeit beruflich Qualifizierter ohne schulische Studienberechtigung讀者反饋學(xué)科排名




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沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 22:16:13 | 只看該作者
Christian Kerst,Andr? Woltern and recall huge numbers of board configurations to produce near-optimal actions provides evidence that . mechanisms are likely to underpin human learning. Cognitive theories based on chunking argue in favour for the notion of bounded rationality since relatively small chunks of information are lea
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 03:36:17 | 只看該作者
Christian Kerst Applications of Artificial Intelligence.Presents new and in.The papers in this volume are the refereed papers presented at AI-2014, the Thirty-fourth SGAI International Conference on Innovative Techniques and Applications of Artificial Intelligence, held in Cambridge in December 2014 in both the te
地板
發(fā)表于 2025-3-22 05:29:01 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 12:45:29 | 只看該作者
Dietmar Frommberger,Johannes K. Schmeesn and recall huge numbers of board configurations to produce near-optimal actions provides evidence that . mechanisms are likely to underpin human learning. Cognitive theories based on chunking argue in favour for the notion of bounded rationality since relatively small chunks of information are lea
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:19:45 | 只看該作者
Christian Kerst,Andr? Woltern and recall huge numbers of board configurations to produce near-optimal actions provides evidence that . mechanisms are likely to underpin human learning. Cognitive theories based on chunking argue in favour for the notion of bounded rationality since relatively small chunks of information are lea
7#
發(fā)表于 2025-3-22 20:38:07 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-22 21:30:52 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 05:14:52 | 只看該作者
Caroline Kamm exist extensions to DTPs that augment them by associating numeric costs to the violation of individual temporal constraints, they still make the restrictive assumption that the costs associated with constraints are independent of one another. In this paper we propose a further extension, which enab
10#
發(fā)表于 2025-3-23 07:06:18 | 只看該作者
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