找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Resampling Methods; A Practical Guide to Phillip I. Good Book 20012nd edition Springer Science+Business Media New York 2001 Applied Science

[復制鏈接]
樓主: 閃爍
31#
發(fā)表于 2025-3-26 21:07:44 | 只看該作者
32#
發(fā)表于 2025-3-27 03:58:01 | 只看該作者
33#
發(fā)表于 2025-3-27 07:33:21 | 只看該作者
Model Building,isting and, preferably, graphing your anticipated results. From these graphs you will derive formal models combining deterministic and stochastic (that is, random) elements, then use the methods developed in Chapter 4 to estimate the values of model parameters and test hypotheses about them.
34#
發(fā)表于 2025-3-27 09:27:22 | 只看該作者
When the Distribution Is Known,everal .-based distributions including the binomial (which you were introduced to in Chapter 2), the Poisson, and the normal or Gaussian, along with several other parametric distributions derived from them that are of value in testing location and dispersion.
35#
發(fā)表于 2025-3-27 17:31:07 | 只看該作者
r generation learns the less than optimal methods of statistical analysis. Good attempts to remedy this situation by writing an introductory text that focuses on resampling methods, and he does it well."..— Ron C. Fryxell, Albion College.."...The wealth of the bibliography covers a wide range of dis
36#
發(fā)表于 2025-3-27 18:20:11 | 只看該作者
Categorical Data,ons: “Blacks are as likely to be Democrats as they are to be Republicans.” Or, “the dominant genotype ‘spotted shell’ occurs with three times the frequency of the recessive.” In this chapter, you learn to test hypotheses like these that concern categorical and ordinal data.
37#
發(fā)表于 2025-3-28 01:33:24 | 只看該作者
gische Handlungsfeld spezifisch abgestimmte theoretische und forschungsmethodische Grundlagen zu erarbeiten sowie in entsprechende Designs von empirischen Untersuchungen zu übersetzen. Ganztagsschule ist deshalb eine Herausforderung für Forschung geworden, weil ganzt?gige Schulpraxis die zu ihren ko
38#
發(fā)表于 2025-3-28 02:37:06 | 只看該作者
Phillip I. Goodgische Handlungsfeld spezifisch abgestimmte theoretische und forschungsmethodische Grundlagen zu erarbeiten sowie in entsprechende Designs von empirischen Untersuchungen zu übersetzen. Ganztagsschule ist deshalb eine Herausforderung für Forschung geworden, weil ganzt?gige Schulpraxis die zu ihren ko
39#
發(fā)表于 2025-3-28 08:12:30 | 只看該作者
Phillip I. Goodliche Erkenntnisse finden nur schwer und z?hflüssig den Weg zu den Grundlagen bildungspolitischer Entscheidungen und führen immer nur — oft extrem — zeitversetzt zu tats?chlichen Ver?nderungen in schulischen und kommunalen Bildungsr?umen. Doch die Realisierung der Ganztagsschulidee hat eine interess
40#
發(fā)表于 2025-3-28 11:20:46 | 只看該作者
Phillip I. Goodgische Handlungsfeld spezifisch abgestimmte theoretische und forschungsmethodische Grundlagen zu erarbeiten sowie in entsprechende Designs von empirischen Untersuchungen zu übersetzen. Ganztagsschule ist deshalb eine Herausforderung für Forschung geworden, weil ganzt?gige Schulpraxis die zu ihren ko
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學 Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-7 18:49
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復 返回頂部 返回列表
改则县| 朝阳区| 江阴市| 右玉县| 东辽县| 通辽市| 云南省| 南宫市| 邯郸县| 宣城市| 密云县| 通江县| 无为县| 济阳县| 阜宁县| 繁峙县| 濉溪县| 吉木乃县| 响水县| 呈贡县| 顺昌县| 象山县| 双江| 屏山县| 阳西县| 岐山县| 孟州市| 奈曼旗| 娄底市| 柳林县| 凤凰县| 扶风县| 栖霞市| 嵊州市| 高碑店市| 黔江区| 承德市| 泉州市| 晋宁县| 密云县| 陈巴尔虎旗|