找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Regimes of Belonging – Schools – Migrations; Teaching in (Trans)N Lydia Heidrich,Yasemin Karaka?o?lu,Saphira Shure Book 2021 Springer Fachm

[復(fù)制鏈接]
樓主: 精明
41#
發(fā)表于 2025-3-28 17:17:24 | 只看該作者
The Discussion About Racism and Anti-Racism in Schools and Teacher Education in Germany: Some Short y the scope and intensity of discussion about racism in education, school and teacher training are different. In Germany anti-racist theories and concepts are discussed and spread by a small group of experts, but their efforts have not yet reached the mainstream. This is slowly changing.
42#
發(fā)表于 2025-3-28 21:38:35 | 只看該作者
43#
發(fā)表于 2025-3-29 02:42:31 | 只看該作者
44#
發(fā)表于 2025-3-29 05:41:22 | 只看該作者
The Ambiguity of ‘Us’ Between Reality and Educational Policy in Japanhis, interest in intercultural education is increasing in Japan and many studies into children with foreign roots and education in Japan have been conducted. As one of the outcomes, the existing dichotomy of ‘majority Japanese’ and ‘ethnic minority groups’ was found to be inadequate for understandin
45#
發(fā)表于 2025-3-29 09:39:13 | 只看該作者
Deconstructing the Dropout Factory: Redesigning Secondary Schools to Better Serve Immigrant Youth – ultilingual and mixed-status families has not prompted shifts in secondary-teacher training, pedagogy or school design. As a result, the traditional factory model of US secondary schools has become a site of the reproduction of exclusion and of educational failure, a true “dropout factory” for immig
46#
發(fā)表于 2025-3-29 15:15:33 | 只看該作者
47#
發(fā)表于 2025-3-29 18:15:10 | 只看該作者
Gregor Lang-Wojtasiknd als MAPLE Text - speichert, die der Anwender für seine Belange mit entsprechenden ?nderungen und speziellen Daten einsetzen kann. Programme, die nicht eindeutig über eine übungsnummer zu identifizieren sind, wurden mit einem Hinweis auf den Dateinamen, z.B. 7.5-3.mws v- sehen. Die neueste MAPLE-V
48#
發(fā)表于 2025-3-29 19:45:43 | 只看該作者
Arnd-Michael Nohlnd als MAPLE Text - speichert, die der Anwender für seine Belange mit entsprechenden ?nderungen und speziellen Daten einsetzen kann. Programme, die nicht eindeutig über eine übungsnummer zu identifizieren sind, wurden mit einem Hinweis auf den Dateinamen, z.B. 7.5-3.mws v- sehen. Die neueste MAPLE-V
49#
發(fā)表于 2025-3-30 02:10:10 | 只看該作者
50#
發(fā)表于 2025-3-30 04:30:00 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-25 13:19
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
嘉祥县| 临沂市| 榆树市| 宿松县| 津南区| 上饶县| 色达县| 溧阳市| 长乐市| 宁明县| 岳池县| 贵港市| 彝良县| 宁陵县| 荃湾区| 霸州市| 铜川市| 偃师市| 乌兰察布市| 攀枝花市| 丰原市| 海晏县| 渝北区| 乡宁县| 湘西| 郸城县| 北流市| 吉木乃县| 安丘市| 额敏县| 崇仁县| 舞阳县| 鄂托克前旗| 沐川县| 将乐县| 敦化市| 拉孜县| 定西市| 焉耆| 新宾| 涿鹿县|