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Titlebook: Quick Guide Haptisches Marketing; Wie Sie mit haptisch Paul Steiner Book 2023 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenzie

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樓主
發(fā)表于 2025-3-21 18:22:55 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書(shū)目名稱Quick Guide Haptisches Marketing
副標(biāo)題Wie Sie mit haptisch
編輯Paul Steiner
視頻videohttp://file.papertrans.cn/782/781892/781892.mp4
概述Mit aktuellen Praxisbeispielen haptischer Marken.Verweist auf das Markenrecht – Die haptische Marke.Mit Interviews renommierter Experten aus Wissenschaft und Praxis
叢書(shū)名稱Quick Guide
圖書(shū)封面Titlebook: Quick Guide Haptisches Marketing; Wie Sie mit haptisch Paul Steiner Book 2023 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenzie
描述.Dieses Buch ist eine kompakte Einführung in das Thema Haptisches Marketing. Paul Steiner untersucht die marketingspezifische Relevanz von haptischen Reizen in der Kommunikation und bietet zahlreiche pragmatische Hilfestellungen für die Umsetzung. Für die Unternehmenspraxis werden wichtige Ansatzpunkte zur haptischen Gestaltung von Marken geliefert, um so Konsumenten langfristig und idealerweise mit allen fünf Sinnen an eine Marke zu binden und damit Markeninhalte tiefgreifend zu verankern. Dies wird durch konkrete Beispiele von Singapore Airlines und MINI illustriert. Zwei Interviews mit renommierten Experten aus Wissenschaft und Praxis runden das Buch ab.?.
出版日期Book 2023
關(guān)鍵詞Multisensuale Markenführung; Haptik Kommunikation; Haptisches Marketing - Buch; Multisensuales Marketin
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-658-41966-0
isbn_softcover978-3-658-41965-3
isbn_ebook978-3-658-41966-0Series ISSN 2662-9240 Series E-ISSN 2662-9259
issn_series 2662-9240
copyrightDer/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenziert an Springer Fachmedien Wiesbaden Gmb
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書(shū)目名稱Quick Guide Haptisches Marketing影響因子(影響力)




書(shū)目名稱Quick Guide Haptisches Marketing影響因子(影響力)學(xué)科排名




書(shū)目名稱Quick Guide Haptisches Marketing網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




書(shū)目名稱Quick Guide Haptisches Marketing網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名




書(shū)目名稱Quick Guide Haptisches Marketing被引頻次




書(shū)目名稱Quick Guide Haptisches Marketing被引頻次學(xué)科排名




書(shū)目名稱Quick Guide Haptisches Marketing年度引用




書(shū)目名稱Quick Guide Haptisches Marketing年度引用學(xué)科排名




書(shū)目名稱Quick Guide Haptisches Marketing讀者反饋




書(shū)目名稱Quick Guide Haptisches Marketing讀者反饋學(xué)科排名




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沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 23:55:47 | 只看該作者
Paul Steinerincome of less than Rs. 100 and a low rate of increase in the GNP. Yet, like China, she stands apart from most of the others by reason of her size, history and cultural heritage. The people of India were exposed to modern Western ideas in the nineteenth and twentieth centuries, like all other inhabi
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 04:12:10 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 06:01:17 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 12:42:57 | 只看該作者
Paul Steinerincome of less than Rs. 100 and a low rate of increase in the GNP. Yet, like China, she stands apart from most of the others by reason of her size, history and cultural heritage. The people of India were exposed to modern Western ideas in the nineteenth and twentieth centuries, like all other inhabi
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:46:41 | 只看該作者
Paul Steinerincome of less than Rs. 100 and a low rate of increase in the GNP. Yet, like China, she stands apart from most of the others by reason of her size, history and cultural heritage. The people of India were exposed to modern Western ideas in the nineteenth and twentieth centuries, like all other inhabi
7#
發(fā)表于 2025-3-22 18:41:27 | 只看該作者
Paul Steinertem which, in other areas, have either disappeared or come under serious strain. It also explains the growth of a modern sector which in parts compares well with that of some developed countries, and also India’s pioneering efforts in economic planning through democratic institutions. The partial re
8#
發(fā)表于 2025-3-22 23:09:42 | 只看該作者
Paul Steinertem which, in other areas, have either disappeared or come under serious strain. It also explains the growth of a modern sector which in parts compares well with that of some developed countries, and also India’s pioneering efforts in economic planning through democratic institutions. The partial re
9#
發(fā)表于 2025-3-23 03:23:49 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 09:25:12 | 只看該作者
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