找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Paranoid Pedagogies; Education, Culture, Jennifer A. Sandlin,Jason J. Wallin Book 2018 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), un

[復(fù)制鏈接]
樓主: Hayes
21#
發(fā)表于 2025-3-25 04:30:02 | 只看該作者
‘The Last Judge’: The Paranoid Social Machine of Jack T. Chick’s Religious Tracts. R. Lane, Trans.). Minneapolis, MN: University of Minnesota Press, .). We also take up the issue of how we might create a way to live in this world freed from the paranoiac impulse to enslave through transcendent forms of morality, absolute Law, and Judgment.
22#
發(fā)表于 2025-3-25 11:24:37 | 只看該作者
23#
發(fā)表于 2025-3-25 14:57:49 | 只看該作者
eories for understanding and detecting the ways in which socThis edited book explores the under-analyzed significance and function of paranoia as a psychological habitus of the contemporary educational and social moment. The editors and contributors argue that the desire for epistemological truth be
24#
發(fā)表于 2025-3-25 16:57:04 | 只看該作者
25#
發(fā)表于 2025-3-25 20:43:00 | 只看該作者
26#
發(fā)表于 2025-3-26 01:49:34 | 只看該作者
Jake Burdickn Markt unterlegt. Es wird der Wechsel von einem Besitzmodell für Musik zu einem Zugangsmodell in Form von Musikstreaming sichtbar gemacht, wobei der damit verbundene Wandel des Wertsch?pfungssystems am Beispiel der gro?en Unternehmen der phonografischen Industrie, den Majors, thematisiert wird.
27#
發(fā)表于 2025-3-26 06:57:24 | 只看該作者
28#
發(fā)表于 2025-3-26 11:53:34 | 只看該作者
Andrew Hammerand,Bucky Millert dem Befund des Rechtswissenschaftlers Konrad Hesse im Widerspruch, der 1962 – und damit w?hrend der 1947 bis 1969 andauernden Regierungszeit Altmeiers – die Bundesrepublik als einen ?unitarische[n] Bundesstaat“ (Hesse 1962) charakterisierte.
29#
發(fā)表于 2025-3-26 15:45:29 | 只看該作者
It’s Been Getting Under My Skin: Paranoia, Parasitosis, and the Pedagogical Imperativeof Morgellons and via the work of diverse thinkers such as Paulo Freire, Michel Serres, Stephen Pfhol, and Reza Negarestani, this chapter seeks to explore the ways in which, through a re-envisioning of the concepts of hospitality, sacrifice, paranoia, and the parasite, a pedagogy of the oppressed might evolve into a pedagogy of the possessed.
30#
發(fā)表于 2025-3-26 19:27:58 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-12 16:46
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
曲周县| 隆安县| 东山县| 堆龙德庆县| 通化市| 海盐县| 勃利县| 七台河市| 八宿县| 沂水县| 和林格尔县| 新干县| 石景山区| 武威市| 广水市| 铜山县| 化隆| 广丰县| 辉南县| 建昌县| 文登市| 亚东县| 开鲁县| 吉林市| 大庆市| 上杭县| 黄梅县| 库车县| 汪清县| 沂源县| 洪洞县| 澄城县| 基隆市| 搜索| 永宁县| 且末县| 安龙县| 宁国市| 北川| 延川县| 怀仁县|