找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Online-Marketing-Intelligence; Erfolgsfaktoren, Ken Dennis Ahrholdt,Goetz Greve,Gregor Hopf Book 2023Latest edition Der/die Herausgeber bzw

[復(fù)制鏈接]
樓主: Stimulant
31#
發(fā)表于 2025-3-27 00:43:06 | 只看該作者
32#
發(fā)表于 2025-3-27 01:10:02 | 只看該作者
33#
發(fā)表于 2025-3-27 08:46:56 | 只看該作者
34#
發(fā)表于 2025-3-27 12:33:17 | 只看該作者
Dennis Ahrholdt,Goetz Greve,Gregor Hopfations can behave like entrepreneurs. The ability of large organisations to generate innovations is contingent on their ability to encourage entrepreneurial behaviour among their employees. Intrapreneuring is contingent upon an alignment between the individual’s ability to undertake entrepreneurial
35#
發(fā)表于 2025-3-27 14:59:57 | 只看該作者
Dennis Ahrholdt,Goetz Greve,Gregor Hopfe.Introduces supervised learning for parametrical interdepen.This book presents machine learning as a set of pre-requisites, co-requisites, and post-requisites, focusing on mathematical concepts and engineering applications in advanced welding and cutting processes. It describes a number of advanced
36#
發(fā)表于 2025-3-27 21:33:15 | 只看該作者
http://image.papertrans.cn/o/image/701634.jpg
37#
發(fā)表于 2025-3-28 02:01:25 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-658-40599-1KPI Online Marketing; kpi performance marketing; Erfolgsfaktoren Online Marketing; Influencer Marketing
38#
發(fā)表于 2025-3-28 05:06:36 | 只看該作者
Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenziert an Springer Fachmedien Wiesbaden Gmb
39#
發(fā)表于 2025-3-28 06:22:27 | 只看該作者
Dennis Ahrholdt,Goetz Greve,Gregor Hopfüber 170 Online-Marketing-Kennzahlen – mit praxisnahen Anwendungshinweisen.Erfolgsfaktoren im Online-Marketing als Praxis-Tipps – über KPIs und empirische Forschung belegbar gemacht.Online-Marketingak
40#
發(fā)表于 2025-3-28 12:15:44 | 只看該作者
Einführung in Teil II: Forschungsergebnisse diesem Teil des Buches wissenschaftliche anwendungsorientierte Forschungsergebnisse speziell zu Erfolgsfaktoren bzw. Erfolgszusammenh?ngen praxisrelevant aufbereitet. Abgeleitet werden Management-Tipps als etwaige Ansatzpunkte für ein innovatives und effektiveres Online-Marketing.
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 15:24
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
和静县| 青冈县| 荣成市| 东安县| 长子县| 定陶县| 资阳市| 财经| 来凤县| 增城市| 潜江市| 嘉荫县| 长兴县| 岢岚县| 金秀| 贞丰县| 泸溪县| 海林市| 砚山县| 永城市| 股票| 厦门市| 建平县| 四川省| 岱山县| 海林市| 江津市| 辽宁省| 马山县| 赞皇县| 乐清市| 贵南县| 永和县| 杭州市| 邹平县| 南川市| 沅陵县| 广昌县| 元谋县| 石景山区| 淳安县|