找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Online Teaching and Learning in the COVID-19 Era; Perspectives on Equi Felix Maringe,Otilia Chiramba Book 2023 The Editor(s) (if applicable

[復(fù)制鏈接]
樓主: 夾子
31#
發(fā)表于 2025-3-26 22:43:46 | 只看該作者
32#
發(fā)表于 2025-3-27 04:05:15 | 只看該作者
33#
發(fā)表于 2025-3-27 06:55:48 | 只看該作者
34#
發(fā)表于 2025-3-27 13:26:43 | 只看該作者
Felix Maringe,Otilia Chirambaer Verh?ltnisse durch das Herstellen und Gestalten neuer Beziehungsformen verlangt nach St?cker au?erdem die Umorganisation von Subjektstrukturen. Indem Frauen beginnen, sich selbst zu beschreiben, k?nnen sie sich jenseits von Geschlechtsstereotypen entfalten. St?cker, die in Frauen die neue, wenn a
35#
發(fā)表于 2025-3-27 14:26:12 | 只看該作者
chtet wird, ergibt sich aus der Betrachtung des Zusammenhangs von Kultur und sozialen Strukturen. Solange wir es mit struktureller Herrschaft zu tun haben, weist auch Kultur die Merkmale der darin fundierten hierarchischen Geschlechterpolarisierung auf, die sich sogar im Selbstverst?ndnis von Frauen
36#
發(fā)表于 2025-3-27 19:32:46 | 只看該作者
Rethinking Hybrid Teaching in the South African Higher Education System: Promoting Equity and Epistlity and future of higher education in a post-COVID-19 world. In situations where prioritising continuity takes precedence over quality, institutions often fail to adequately address the diverse challenges faced by students from low socioeconomic backgrounds. The authors further argue that the pande
37#
發(fā)表于 2025-3-27 23:39:41 | 只看該作者
38#
發(fā)表于 2025-3-28 02:47:43 | 只看該作者
39#
發(fā)表于 2025-3-28 10:19:27 | 只看該作者
Digital Revolution in Higher Education in the Covid-19 and Post Covid-19 Era,pective lens, this chapter explores the impact of the digital revolution in higher education, highlights the social determinants of inequalities in higher education and the imbalances in digital resources as well as provide insights into the intersection of digital technologies with education and cl
40#
發(fā)表于 2025-3-28 13:53:15 | 只看該作者
,An Analysis of COVID-19 Related Factors that Affect the Girl Child’s Access and Participation in Ednline learning. The girls more than their male counterparts encountered more challenges. Cultural practices and social status of girls rendered them vulnerable and limited opportunities regarding what they may do during the times of disasters that come through the air and other sources. The COVID-19
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 07:42
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
新丰县| 潼南县| 嵊州市| 锡林浩特市| 鹿泉市| 宜兰县| 九台市| 江津市| 萨嘎县| 丹东市| 通河县| 弋阳县| 伊宁县| 衡山县| 姜堰市| 高陵县| 开远市| 鄂州市| 新宾| 阿荣旗| 确山县| 上杭县| 娱乐| 温泉县| 靖安县| 东乡族自治县| 鄂托克旗| 通州区| 宜州市| 盐城市| 莲花县| 东方市| 鄯善县| 乌恰县| 大渡口区| 全南县| 高州市| 大理市| 乳山市| 遂川县| 衢州市|