找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開(kāi)始

掃一掃,訪問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Advances in Mathematics Education Research on Proof and Proving; An International Per Andreas J. Stylianides,Guershon Harel Book 2018 Sprin

[復(fù)制鏈接]
樓主: 驅(qū)逐
41#
發(fā)表于 2025-3-28 17:34:44 | 只看該作者
About the Teaching and Learning of Proof and Proving: Cognitive Issues, Curricular Issues and Beyond achtergrondinformatie en verwijzingen naar aanvullende info.Dit praktische boek helpt pleegouders en andere opvoeders om het gedrag van hun (pleeg)kind door een traumabril te bekijken. Dit vergroot de kans op een stabiele opvoeder-kindrelatie en verkleint de kans op een (nieuwe) uithuisplaatsing. H
42#
發(fā)表于 2025-3-28 18:47:12 | 只看該作者
voor getraumatiseerde kinderen.. Deze training helpt pleegouders en andere opvoeders om het gedrag van hun (pleeg-)kind door een traumabril te bekijken. Dit vergroot de kans op een stabiele opvoeder-kindrelatie en verkleint de kans op een (nieuwe) uithuisplaatsing. Onderzoek laat zien dat de traini
43#
發(fā)表于 2025-3-29 02:47:22 | 只看該作者
44#
發(fā)表于 2025-3-29 06:31:16 | 只看該作者
Introduction: What This Book Is, and Is Not,ort conceptual change. Although our discussion of these characteristics focuses on the area of proof, the characteristics can be applicable also to interventions that aim to address key and persistent problems of students’ learning in other areas.
45#
發(fā)表于 2025-3-29 09:39:02 | 只看該作者
Cognitive Aspects of Bilingualism at pattern identification while higher-level students rarely engaged in pattern identification and focused on memorizing proofs due to the influence of high stakes assessments. The implications of these results are discussed.
46#
發(fā)表于 2025-3-29 14:04:16 | 只看該作者
47#
發(fā)表于 2025-3-29 18:40:22 | 只看該作者
48#
發(fā)表于 2025-3-29 22:19:15 | 只看該作者
49#
發(fā)表于 2025-3-30 02:15:50 | 只看該作者
work (NCTSN). In Nederland is .Zorgen voor getraumatiseerde kinderen.als ‘goed onderbouwde interventie’ opgenomen in de databank van het Nederlands Jeugd Instituut..In deze herziene versie van de .Handleiding voor trainers .zijn de ervaringen verwerkt van professionals die sinds 2012 de training gev
50#
發(fā)表于 2025-3-30 05:52:16 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-14 12:10
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
昆山市| 苏尼特右旗| 上思县| 昭通市| 轮台县| 兴国县| 永新县| 仙居县| 黄山市| 北安市| 永福县| 师宗县| 阿瓦提县| 凌云县| 吴川市| 郧西县| 定陶县| 巢湖市| 托克逊县| 鹰潭市| 高邮市| 南木林县| 当涂县| 司法| 武胜县| 通河县| 江安县| 金秀| 无棣县| 凤山县| 广南县| 鄂托克旗| 平塘县| 武强县| 昌邑市| 舞阳县| 昭觉县| 惠东县| 名山县| 中牟县| 绥化市|