找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Narratives of Social Justice Educators; Standing Firm Shirley Mthethwa-Sommers Book 2014 The Author(s) 2014 Beverly Daniel Tatum.Cathy Poha

[復(fù)制鏈接]
查看: 41435|回復(fù): 46
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 19:33:05 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
書目名稱Narratives of Social Justice Educators
副標(biāo)題Standing Firm
編輯Shirley Mthethwa-Sommers
視頻videohttp://file.papertrans.cn/662/661331/661331.mp4
概述Uses narratives to make social justice education tangible and accessible, thus reducing resistance toward social justice issues.Each chapter concludes with reflection questions and specific lessons th
叢書名稱SpringerBriefs in Education
圖書封面Titlebook: Narratives of Social Justice Educators; Standing Firm Shirley Mthethwa-Sommers Book 2014 The Author(s) 2014 Beverly Daniel Tatum.Cathy Poha
描述This book presents narratives of eminent social justice educators, which provide a window into why these educators have made it their mission to educate for attainment of social justice; it succinctly defines what social justice education is and what it is not.? Eleven nationally and internationally eminent narratives of social justice educators, namely, Beverly Daniel Tatum, Sonia Nieto, Kevin Kumashiro, Valerie Ooka Pang, Teresita Aguilar, Gaille Canella, Christine Sleeter, Julie Andrzejewski, Norma Bailey, Kent Koppelman, and Cathy Pohan, are featured.? Racial, gender, socio-economic class, and sexuality diversity of the social justice educators enriches the book by providing multidimensional perspectives on the impact of social positioning in choosing to educate for social justice. Chapter One, “Introduction to Social Justice Educators,” provides an in-depth introduction to the social justice educators who are featured in the book.? It delineates reasons they were selected to participate in the study of narratives for social justice educators. This chapter highlights diverse paths that contributed to the participants engaging in social justice education and outlines all their c
出版日期Book 2014
關(guān)鍵詞Beverly Daniel Tatum; Cathy Pohan; Christine Sleeter; Gaille Canella; Julie Andrzejewski; Kent Koppelman;
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-08431-2
isbn_softcover978-3-319-08430-5
isbn_ebook978-3-319-08431-2Series ISSN 2211-1921 Series E-ISSN 2211-193X
issn_series 2211-1921
copyrightThe Author(s) 2014
The information of publication is updating

書目名稱Narratives of Social Justice Educators影響因子(影響力)




書目名稱Narratives of Social Justice Educators影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Narratives of Social Justice Educators網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Narratives of Social Justice Educators網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Narratives of Social Justice Educators被引頻次




書目名稱Narratives of Social Justice Educators被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Narratives of Social Justice Educators年度引用




書目名稱Narratives of Social Justice Educators年度引用學(xué)科排名




書目名稱Narratives of Social Justice Educators讀者反饋




書目名稱Narratives of Social Justice Educators讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 1 人參與投票
 

1票 100.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 20:52:09 | 只看該作者
SpringerBriefs in Educationhttp://image.papertrans.cn/n/image/661331.jpg
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 01:43:36 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-319-08431-2Beverly Daniel Tatum; Cathy Pohan; Christine Sleeter; Gaille Canella; Julie Andrzejewski; Kent Koppelman;
地板
發(fā)表于 2025-3-22 06:39:04 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 12:11:59 | 只看該作者
Binnenmarkt gelegt. Der europ?ische Binnenmarkt führt die nationalen M?rkte der Mitgliedstaaten zusammen. Im europ?ischen Binnenmarkt werden seit 1992 alle Waren und Dienstleistungen zu gleichen Bedingungen wie auf den M?rkten der einzelnen Mitgliedstaaten angeboten und verkauft. Das erfordert den n
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:11:15 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 18:41:53 | 只看該作者
Shirley Mthethwa-Sommersvon der Finanzknappheit der kommunalen und st?dtischen Haushalte. Hinsichtlich der Schülerzahlentwicklung gilt für alle neuen Bundesl?nder ein Rückgang in den Geburtenzahlen der letzten 5 Jahre um regional bis zu 70%. Für Sachsen-Anhalt bedeutet dies konkret, da? schon im Jahr 2000 die Zahl der einz
8#
發(fā)表于 2025-3-22 23:18:49 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 02:02:29 | 只看該作者
Shirley Mthethwa-Sommersim Sinne einer Nutzung der im Modellvorhaben ?Selbstst?ndige Schule“ NRW gew?hrten Handlungsspielr?ume notwendig ist (vgl. Kapitel 1). Ziel dieses Kapitels ist es, n?her zu kl?ren, was konkret unter Organisationalem Lernen in der Schule zu verstehen ist. Um dieses Ziel zu erreichen, ist es zun?chst
10#
發(fā)表于 2025-3-23 08:32:12 | 只看該作者
Shirley Mthethwa-Sommerszw. Leithwood und Louis (2000) im Kontext des Organisationalen Lernens die ?überschaubare“ Zahl an Forschungsbefunden kritisch angemerkt und mehr fundierte theoretische und vor allem empirische Beitr?ge gefordert (vgl. Kapitel 2.2), so gilt dies für den Gegenstandsbereich der schulischer Steuergrupp
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-25 05:48
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
合山市| 庆阳市| 泰宁县| 赤城县| 邵阳县| 郎溪县| 张掖市| 双江| 确山县| 共和县| 安国市| 连南| 专栏| 长治市| 成安县| 渭源县| 廉江市| 巨野县| 新巴尔虎右旗| 临清市| 林口县| 花莲市| 蕉岭县| 交城县| 思南县| 青河县| 南陵县| 同仁县| 安徽省| 彭州市| 五家渠市| 新田县| 中超| 福州市| 孟津县| 武冈市| 海丰县| 县级市| 岫岩| 离岛区| 石棉县|