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Titlebook: Marktsegmentierung bei Investitionsgütern; Analyse und Typologi Alois Gr?ne Book 1977 Dr. Th. Gabler-Verlag · Wiesbaden 1977 Bewertung.Eink

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樓主
發(fā)表于 2025-3-21 17:20:05 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Marktsegmentierung bei Investitionsgütern
副標(biāo)題Analyse und Typologi
編輯Alois Gr?ne
視頻videohttp://file.papertrans.cn/625/624806/624806.mp4
叢書名稱Unternehmensführung und Marketing
圖書封面Titlebook: Marktsegmentierung bei Investitionsgütern; Analyse und Typologi Alois Gr?ne Book 1977 Dr. Th. Gabler-Verlag · Wiesbaden 1977 Bewertung.Eink
出版日期Book 1977
關(guān)鍵詞Bewertung; Einkauf; Investition; Investitionsgütermarketing; Kaufentscheidung; Kaufverhalten; Marketing; Ma
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-322-89262-1
isbn_softcover978-3-409-36771-4
isbn_ebook978-3-322-89262-1
copyrightDr. Th. Gabler-Verlag · Wiesbaden 1977
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書目名稱Marktsegmentierung bei Investitionsgütern影響因子(影響力)




書目名稱Marktsegmentierung bei Investitionsgütern影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Marktsegmentierung bei Investitionsgütern網(wǎng)絡(luò)公開度




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書目名稱Marktsegmentierung bei Investitionsgütern被引頻次




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書目名稱Marktsegmentierung bei Investitionsgütern讀者反饋




書目名稱Marktsegmentierung bei Investitionsgütern讀者反饋學(xué)科排名




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沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 20:24:56 | 只看該作者
Heribert Meffert ideas of algebraic geometry accessible to engineers and app"An introduction to the ideas of algebraic geometry in the motivated context of system theory." This describes this two volume work which has been specifically written to serve the needs of researchers and students of systems, control, and
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 02:57:44 | 只看該作者
Alois Gr?necifically written to serve the needs of researchers and students of systems, control, and applied mathematics. Without sacrificing mathematical rigor, the author makes the basic ideas of algebraic geometry accessible to engineers and applied scientists. The emphasis is on constructive methods and cl
地板
發(fā)表于 2025-3-22 05:50:17 | 只看該作者
Alois Gr?necifically written to serve the needs of researchers and students of systems, control, and applied mathematics. Without sacrificing mathematical rigor, the author makes the basic ideas of algebraic geometry accessible to engineers and applied scientists. The emphasis is on constructive methods and cl
5#
發(fā)表于 2025-3-22 12:06:10 | 只看該作者
Alois Gr?necifically written to serve the needs of researchers and students of systems, control, and applied mathematics. Without sacrificing mathematical rigor, the author makes the basic ideas of algebraic geometry accessible to engineers and applied scientists. The emphasis is on constructive methods and cl
6#
發(fā)表于 2025-3-22 13:00:51 | 只看該作者
Alois Gr?ne ideas of algebraic geometry accessible to engineers and app"An introduction to the ideas of algebraic geometry in the motivated context of system theory." This describes this two volume work which has been specifically written to serve the needs of researchers and students of systems, control, and
7#
發(fā)表于 2025-3-22 18:45:16 | 只看該作者
Alois Gr?ne ideas of algebraic geometry accessible to engineers and app"An introduction to the ideas of algebraic geometry in the motivated context of system theory." This describes this two volume work which has been specifically written to serve the needs of researchers and students of systems, control, and
8#
發(fā)表于 2025-3-22 23:45:42 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 02:06:19 | 只看該作者
,Das industrielle Einkaufsverhalten als Grundlage der Marktsegmentierung im Investitionsgütermarketis managementorientierten Marketingkonzepts in die Absatzpolitik von Investitionsgüterherstellern befassen. Methodisch werden dabei mindestens drei Wege beschritten. Die ?ltere Literatur ist bemüht, Unterschiede und Gemeinsamkeiten zum Konsumgütermarketing beim Einsatz absatzpolitischer Instrumente a
10#
發(fā)表于 2025-3-23 07:59:42 | 只看該作者
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