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Titlebook: Marketinghandbuch Licensing; Brands und Lizenzthe Stefanie Brandt Book 2011 Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2

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發(fā)表于 2025-3-21 18:45:10 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
書目名稱Marketinghandbuch Licensing
副標(biāo)題Brands und Lizenzthe
編輯Stefanie Brandt
視頻videohttp://file.papertrans.cn/625/624546/624546.mp4
概述Erfolg mit Star Wars, Hello Kitty, Sponge.
圖書封面Titlebook: Marketinghandbuch Licensing; Brands und Lizenzthe Stefanie Brandt Book 2011 Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2
描述Licensing spielt in der Konsumgüterindustrie und im Dienstleistungssektor eine wichtige Rolle. Unternehmen nutzen Lizenzthemen, Prominente oder Marken, um die Attraktivit?t ihrer Produkte für den Konsumenten zu erh?hen. Und Marken werden von Unternehmen bewusst so aufgebaut, dass sie mit Licensing zus?tzliche Ums?tze erzielen k?nnen. Das ?Marketinghandbuch Licensing" gibt Antworten auf Fragen wie: Wie ist die Wertsch?pfungskette im Licensing aufgebaut? Wie agieren die beteiligten Partner untereinander? Wie baut man ein Lizenzthema auf? Wie erkenne ich ein Erfolg versprechendes Lizenzthema? Mit Praxisbeitr?gen zu erfolgreichen Lizenzthemen wie Star Wars und Germany’s next Topmodel. Ein Muss für alle, die Erfolg mit Licensing haben wollen!
出版日期Book 2011
關(guān)鍵詞Co-Branding; Licensing; Lizenzen; Lizenzgesch?ft; Marke
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-8349-6632-2
isbn_ebook978-3-8349-6632-2
copyrightGabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2011
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書目名稱Marketinghandbuch Licensing影響因子(影響力)




書目名稱Marketinghandbuch Licensing影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Marketinghandbuch Licensing網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Marketinghandbuch Licensing網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




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書目名稱Marketinghandbuch Licensing年度引用




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書目名稱Marketinghandbuch Licensing讀者反饋




書目名稱Marketinghandbuch Licensing讀者反饋學(xué)科排名




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沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 23:14:01 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 02:06:27 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 07:14:04 | 只看該作者
gnment Algorithm, a Local search and an Estimation of Distribution Algorithm (EDA) with a reinforcement learning. We tested our approach with and without the learning effect. Our approach is efficient; we were able to manage a set of 10 parking lots over 120 days (problems with up to 7000 parking sl
5#
發(fā)表于 2025-3-22 11:41:41 | 只看該作者
6#
發(fā)表于 2025-3-22 15:28:22 | 只看該作者
Axel Dammler representation of the Pareto front when the size of that set is larger than the archive bound. Furthermore, if the ranges of the PF of the sequence are not known a priori, no algorithm that certifies (using its own internal epsilon parameter ε.) that it maintains an epsilon-approximate set of the s
7#
發(fā)表于 2025-3-22 18:57:55 | 只看該作者
representation of the Pareto front when the size of that set is larger than the archive bound. Furthermore, if the ranges of the PF of the sequence are not known a priori, no algorithm that certifies (using its own internal epsilon parameter ε.) that it maintains an epsilon-approximate set of the s
8#
發(fā)表于 2025-3-22 22:14:33 | 只看該作者
Stefanie Brandt representation of the Pareto front when the size of that set is larger than the archive bound. Furthermore, if the ranges of the PF of the sequence are not known a priori, no algorithm that certifies (using its own internal epsilon parameter ε.) that it maintains an epsilon-approximate set of the s
9#
發(fā)表于 2025-3-23 05:08:21 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 07:50:52 | 只看該作者
Stefanie Brandtt including machine using cost, machine maintenance cost and the maximization of the reconfiguration index based on the global capacity of reconfiguration of the system and the reconfigurability required by the product to manufacture. To solve the problem, an adapted version of the NSGA-II algorithm
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