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Titlebook: Marketing-Theorie; Eine Einführung Alfred Ku? Textbook 20112nd edition Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2011 M

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樓主
發(fā)表于 2025-3-21 20:03:06 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
書目名稱Marketing-Theorie
副標題Eine Einführung
編輯Alfred Ku?
視頻videohttp://file.papertrans.cn/625/624534/624534.mp4
概述Grundlegende wissenschaftstheoretische und methodische Ans?tze der Marketingforschung - knapp und gut verst?ndlich
圖書封面Titlebook: Marketing-Theorie; Eine Einführung Alfred Ku? Textbook 20112nd edition Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2011 M
描述Im Mittelpunkt des Buches stehen wissenschaftstheoretische und methodologische Grundfragen der Marketingwissenschaft. Daneben stellt Alfred Ku? Wesen und internationale Entwicklung des Forschungsgebietes Marketing dar und gibt einen kurzen überblick über wichtige Schwerpunkte der Marketingforschung. ..Das Buch bietet eine knappe und leicht verst?ndliche Darstellung der einzelnen Teilgebiete und hilft, den Einstieg in den Bereich der Marketing-Theorie sowie den Zugang zur entsprechenden internationalen Literatur zu finden...In der 2. Auflage wurden alle Kapitel überarbeitet und um neue Entwicklungen, wie z.B. "Qualitative Methoden bei der Theoriebildung", "Wissenschaftlicher Realismus und empirische Forschungsmethoden", "Service Dominant Logic" und "Gender-Aspekte im Marketing", erweitert..
出版日期Textbook 20112nd edition
關(guān)鍵詞Marketing; Marketingforschung; Marketingmethodik; Marketingtheorie; Marketingwissenschaft
版次2
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-8349-6695-7
isbn_ebook978-3-8349-6695-7
copyrightGabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2011
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沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 21:16:31 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 03:00:28 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 07:18:57 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 10:49:57 | 只看該作者
Alfred Ku? program may find that they need to unlearn what they were taught in database and software design classes in order to work productively with such systems. A working knowledge of such systems is also important for individuals who are not primarily software developers, such as health informaticians, m
6#
發(fā)表于 2025-3-22 15:22:47 | 只看該作者
Alfred Ku? program may find that they need to unlearn what they were taught in database and software design classes in order to work productively with such systems. A working knowledge of such systems is also important for individuals who are not primarily software developers, such as health informaticians, m
7#
發(fā)表于 2025-3-22 17:05:30 | 只看該作者
Alfred Ku?ng of information with all its related concepts and techniques. Thus the main goal of cognitive science in this view is to understand and explain the nature of perception, memory, learning, linguistic abilities, etc. by representing them in terms of their underlying computational processes.
8#
發(fā)表于 2025-3-22 22:17:47 | 只看該作者
9#
發(fā)表于 2025-3-23 03:26:37 | 只看該作者
Alfred Ku? design classes in order to work productively with such systems. A working knowledge of such systems is also important for individuals who are not primarily software developers, such as health informaticians, m978-1-4471-2662-1978-0-85729-510-1Series ISSN 1431-1917 Series E-ISSN 2197-3741
10#
發(fā)表于 2025-3-23 06:17:45 | 只看該作者
Alfred Ku? design classes in order to work productively with such systems. A working knowledge of such systems is also important for individuals who are not primarily software developers, such as health informaticians, m978-1-4471-2662-1978-0-85729-510-1Series ISSN 1431-1917 Series E-ISSN 2197-3741
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