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Titlebook: Living and Dying with AIDS; Paul I. Ahmed (Lecturer),Nancy Ahmed Book 1992 Springer Science+Business Media New York 1992 AIDS.Emotion.HIV.

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發(fā)表于 2025-3-21 18:42:34 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Living and Dying with AIDS
編輯Paul I. Ahmed (Lecturer),Nancy Ahmed
視頻videohttp://file.papertrans.cn/588/587499/587499.mp4
圖書封面Titlebook: Living and Dying with AIDS;  Paul I. Ahmed (Lecturer),Nancy Ahmed Book 1992 Springer Science+Business Media New York 1992 AIDS.Emotion.HIV.
描述In this nation, in this decade, there is only one way to deal with an individual who is sick-with dignity, with compassion, care and confidentiality, and without discrimi- nation. Statement made by President George Bush at the National Business Leadership Conference This book is about the care of sick human beings. It is about the heroic struggle of individuals with AIDS. It is about their daily coping in the workplace and at home; about economic problems, the loss of friendship and family support, and physical and emotional pain. But it is also about empowering them to deal with their disease, viewing them not as victims but as warriors, vital and active par- ticipants in their battle against AIDS. This book is also about the social context in which HIV-infected persons and people with AIDS live. It is about how we must learn to deal with sickness in more compassionate and humanitarian ways and what we yet need to learn. It touches on the health care system that confronts those who are ill, on programs of prevention and education, and on the personal implications of broader national and local policies.
出版日期Book 1992
關(guān)鍵詞AIDS; Emotion; HIV; Public Health; Stress; Virus; psychiatry
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-1-4899-2347-9
isbn_softcover978-1-4899-2349-3
isbn_ebook978-1-4899-2347-9
copyrightSpringer Science+Business Media New York 1992
The information of publication is updating

書目名稱Living and Dying with AIDS影響因子(影響力)




書目名稱Living and Dying with AIDS影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Living and Dying with AIDS網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Living and Dying with AIDS網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Living and Dying with AIDS被引頻次




書目名稱Living and Dying with AIDS被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Living and Dying with AIDS年度引用




書目名稱Living and Dying with AIDS年度引用學(xué)科排名




書目名稱Living and Dying with AIDS讀者反饋




書目名稱Living and Dying with AIDS讀者反饋學(xué)科排名




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沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-22 00:14:25 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 04:24:17 | 只看該作者
地板
發(fā)表于 2025-3-22 07:50:53 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 10:31:31 | 只看該作者
endungswissen und die Kreativit?t innovativer Kunden in den Leistungserstellungsprozess von der Ideenfindung bis hin zur Markteinführung integriert werden k?nnen und somit als Voraussetzung für eine konsequente Kundenorientierung stehen. Darüber hinaus konnte gezeigt werden, dass die virtuelle Kunde
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:44:23 | 只看該作者
Alexandra Teguis,Paul I. Ahmedcheiden: Zufriedenheitsmanagement und Beschwerdemanagement. Im Zufriedenheitsmanagement geht es vor allem darum, das Entstehen von Unzufriedenheit zu vermeiden und Kundenbindung über eine Erh?hung des Leistungswertes (z.B. durch exklusive Vorteile als Clubmitglied oder Kundenkarteninhaber) zu erreic
7#
發(fā)表于 2025-3-22 18:17:41 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-23 00:00:29 | 只看該作者
ellen) Kunden und verbessern andererseits auch deren Wissenstand über die Leistungen der einzelnen Anbieter. Sind Kunden jedoch in der Lage, die Leistungen einzelner Unternehmen genauer zu vergleichen, reduziert sich ihr subjektiv empfundenes Kaufrisiko. Dies kann sich wiederum negativ auf die Kunde
9#
發(fā)表于 2025-3-23 05:19:15 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 06:44:19 | 只看該作者
Michael H. Antoni,Neil Schneiderman,Arthur LaPerriere,Mary Jo O’Sullivan,Jennifer Marks,Jonell Efantellen) Kunden und verbessern andererseits auch deren Wissenstand über die Leistungen der einzelnen Anbieter. Sind Kunden jedoch in der Lage, die Leistungen einzelner Unternehmen genauer zu vergleichen, reduziert sich ihr subjektiv empfundenes Kaufrisiko. Dies kann sich wiederum negativ auf die Kunde
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