找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Literature, Pedagogy, and Curriculum in Secondary Education; Examples from France M. Martin Guiney Book 2017 The Editor(s) (if applicable)

[復(fù)制鏈接]
樓主: JAR
31#
發(fā)表于 2025-3-26 22:33:51 | 只看該作者
Book 2017r than a consumer, through an active process of literary reading and writing. Using the history of French curricular reforms as a case study for his analysis, Guiney provides a contextualized redefinition of literature’s social value..
32#
發(fā)表于 2025-3-27 01:53:35 | 只看該作者
prosperierende Region dort zu schaffen, wo bisher zu wenig von solchen Bedingungen bekannt gewesen sei. Es sei an der Zeit, ?den Balkan zu de-balkanisieren“.. Andere weisen darauf hin, dass der Balkan integraler Bestandteil des ersten Europas gewesen sei und der Ausschluss aus den Organisationen des
33#
發(fā)表于 2025-3-27 07:59:16 | 只看該作者
34#
發(fā)表于 2025-3-27 09:57:38 | 只看該作者
M. Martin Guineyer milit?rischen Inter- vention der NATO oder einzelner Mitgliedstaaten des westlichen Bündnisses im Sinne eines allgemeinen ordnungspolitischen Engagements (interlocking institutions) immer wieder theoretisch und vor allem politisch diskutiert wor- den. Vor allem die Debatten über die M?glichkeit eigenst?ndi978-3-8100-2877-8978-3-663-10543-5
35#
發(fā)表于 2025-3-27 15:41:18 | 只看該作者
M. Martin Guineyischen Inter- vention der NATO oder einzelner Mitgliedstaaten des westlichen Bündnisses im Sinne eines allgemeinen ordnungspolitischen Engagements (interlocking institutions) immer wieder theoretisch und vor allem politisch diskutiert wor- den. Vor allem die Debatten über die M?glichkeit eigenst?ndi
36#
發(fā)表于 2025-3-27 20:21:07 | 只看該作者
37#
發(fā)表于 2025-3-27 22:30:00 | 只看該作者
38#
發(fā)表于 2025-3-28 02:31:30 | 只看該作者
M. Martin Guineytherefore, which pacified the locals. But it was also hope—albeit a different variant—which inspired the Internationals to behave as they did. Recent events in Kosovo, however, highlight that the damage done by “bad hope” is not irreversible. Both wishful and wilful hopers engage in a form of hoping
39#
發(fā)表于 2025-3-28 06:40:27 | 只看該作者
M. Martin Guineywishful hopers” which outlines the pathology that can arise in those who fail to hope well. Both groups, will ultimately find that their hopes are not realised, and thus fall into despair. Despair leads to either despondency or anger; while anger can lead people to make destructive choices, the ange
40#
發(fā)表于 2025-3-28 11:54:05 | 只看該作者
human being to become a conscious producer of culture rather than a consumer, through an active process of literary reading and writing. Using the history of French curricular reforms as a case study for his analysis, Guiney provides a contextualized redefinition of literature’s social value..978-3-319-84830-3978-3-319-52138-1
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-9 12:22
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
富民县| 涡阳县| 佛山市| 烟台市| 甘肃省| 昆山市| 确山县| 道孚县| 康乐县| 盐津县| 龙门县| 广东省| 阳谷县| 泌阳县| 霍林郭勒市| 资源县| 梨树县| 日土县| 莆田市| 上虞市| 博乐市| 济宁市| 香河县| 江陵县| 雷波县| 栾城县| 浦城县| 南靖县| 岳阳市| 贺兰县| 休宁县| 景洪市| 芜湖县| 威远县| 永靖县| 荔波县| 甘谷县| 安康市| 和硕县| 凤山市| 洱源县|