找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Literature, Pedagogy, and Curriculum in Secondary Education; Examples from France M. Martin Guiney Book 2017 The Editor(s) (if applicable)

[復制鏈接]
樓主: JAR
31#
發(fā)表于 2025-3-26 22:33:51 | 只看該作者
Book 2017r than a consumer, through an active process of literary reading and writing. Using the history of French curricular reforms as a case study for his analysis, Guiney provides a contextualized redefinition of literature’s social value..
32#
發(fā)表于 2025-3-27 01:53:35 | 只看該作者
prosperierende Region dort zu schaffen, wo bisher zu wenig von solchen Bedingungen bekannt gewesen sei. Es sei an der Zeit, ?den Balkan zu de-balkanisieren“.. Andere weisen darauf hin, dass der Balkan integraler Bestandteil des ersten Europas gewesen sei und der Ausschluss aus den Organisationen des
33#
發(fā)表于 2025-3-27 07:59:16 | 只看該作者
34#
發(fā)表于 2025-3-27 09:57:38 | 只看該作者
M. Martin Guineyer milit?rischen Inter- vention der NATO oder einzelner Mitgliedstaaten des westlichen Bündnisses im Sinne eines allgemeinen ordnungspolitischen Engagements (interlocking institutions) immer wieder theoretisch und vor allem politisch diskutiert wor- den. Vor allem die Debatten über die M?glichkeit eigenst?ndi978-3-8100-2877-8978-3-663-10543-5
35#
發(fā)表于 2025-3-27 15:41:18 | 只看該作者
M. Martin Guineyischen Inter- vention der NATO oder einzelner Mitgliedstaaten des westlichen Bündnisses im Sinne eines allgemeinen ordnungspolitischen Engagements (interlocking institutions) immer wieder theoretisch und vor allem politisch diskutiert wor- den. Vor allem die Debatten über die M?glichkeit eigenst?ndi
36#
發(fā)表于 2025-3-27 20:21:07 | 只看該作者
37#
發(fā)表于 2025-3-27 22:30:00 | 只看該作者
38#
發(fā)表于 2025-3-28 02:31:30 | 只看該作者
M. Martin Guineytherefore, which pacified the locals. But it was also hope—albeit a different variant—which inspired the Internationals to behave as they did. Recent events in Kosovo, however, highlight that the damage done by “bad hope” is not irreversible. Both wishful and wilful hopers engage in a form of hoping
39#
發(fā)表于 2025-3-28 06:40:27 | 只看該作者
M. Martin Guineywishful hopers” which outlines the pathology that can arise in those who fail to hope well. Both groups, will ultimately find that their hopes are not realised, and thus fall into despair. Despair leads to either despondency or anger; while anger can lead people to make destructive choices, the ange
40#
發(fā)表于 2025-3-28 11:54:05 | 只看該作者
human being to become a conscious producer of culture rather than a consumer, through an active process of literary reading and writing. Using the history of French curricular reforms as a case study for his analysis, Guiney provides a contextualized redefinition of literature’s social value..978-3-319-84830-3978-3-319-52138-1
 關于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學 Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-9 14:52
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復 返回頂部 返回列表
霸州市| 同心县| 镇安县| 鄂伦春自治旗| 富蕴县| 庄河市| 阳城县| 永平县| 漳州市| 九龙城区| 宣化县| 九寨沟县| 安义县| 广平县| 全州县| 和硕县| 江山市| 云林县| 长汀县| 洪湖市| 日喀则市| 平果县| 松潘县| 辉县市| 庆城县| 乐亭县| 南乐县| 谷城县| 湖南省| 东方市| 鄢陵县| 汪清县| 东乌珠穆沁旗| 扬州市| 彭泽县| 孟村| 沅江市| 九台市| 明溪县| 安平县| 秦安县|