找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Lehrer-Schüler-Interaktion; Inhaltsfelder, Forsc Martin K.W. Schweer Book 2017Latest edition Springer Fachmedien Wiesbaden 2017 Erziehungsw

[復(fù)制鏈接]
查看: 47173|回復(fù): 62
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 16:13:21 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Lehrer-Schüler-Interaktion
副標(biāo)題Inhaltsfelder, Forsc
編輯Martin K.W. Schweer
視頻videohttp://file.papertrans.cn/585/584457/584457.mp4
概述Der allt?gliche Umgang im Unterricht.Verhalten und Kommunikation zwischen Schülerinnen und Schülern und Lehrkr?ften.Grundlegende und aktuelle Diskurse der Unterrichtsforschung.Includes supplementary m
叢書名稱Schule und Gesellschaft
圖書封面Titlebook: Lehrer-Schüler-Interaktion; Inhaltsfelder, Forsc Martin K.W. Schweer Book 2017Latest edition Springer Fachmedien Wiesbaden 2017 Erziehungsw
描述.Der Band stellt den aktuellen Forschungsstand zu den vielf?ltigen Facetten der Interaktion zwischen Lehrer*innen und Schüler*innen dar. Die behandelten Inhalte sind dabei gleicherma?en für die wissenschaftliche Arbeit und die p?dagogische Praxis von Interesse (u.a. Gewalt, ?ngstlichkeit, Vertrauen, Intelligenz und Hochbegabung, Gender und Diversity, Medien, Unterrichtsklima, Lern- und Leistungsf?rderung, Konflikte, inklusive Schul- und Unterrichtsentwicklung)..
出版日期Book 2017Latest edition
關(guān)鍵詞Erziehungswissenschaft; Lehrerhandeln; Schule; Schulforschung; Schulleistung; Unterrichtsforschung; Unterr
版次3
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-658-15083-9
isbn_softcover978-3-658-15082-2
isbn_ebook978-3-658-15083-9Series ISSN 2512-143X Series E-ISSN 2512-1448
issn_series 2512-143X
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden 2017
The information of publication is updating

書目名稱Lehrer-Schüler-Interaktion影響因子(影響力)




書目名稱Lehrer-Schüler-Interaktion影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Lehrer-Schüler-Interaktion網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Lehrer-Schüler-Interaktion網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Lehrer-Schüler-Interaktion被引頻次




書目名稱Lehrer-Schüler-Interaktion被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Lehrer-Schüler-Interaktion年度引用




書目名稱Lehrer-Schüler-Interaktion年度引用學(xué)科排名




書目名稱Lehrer-Schüler-Interaktion讀者反饋




書目名稱Lehrer-Schüler-Interaktion讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 21:11:27 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 03:50:44 | 只看該作者
Karin Siebertz-Reckzeh,Hubert Hofmannmphasize feedbacks and complementarities among a firm’s activities and knowledge bases (Kline and Rosenberg, 1986; Rothwell, 1994). Organizational choices, for instance, whether to organize knowledge-creation activities internally or outsource them, have a considerable impact on the strength of the
地板
發(fā)表于 2025-3-22 06:12:15 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 11:32:28 | 只看該作者
Barbara Thies, potential benefits, and challenges of SCMS for organizations through a survey of 89 professionals from several countries and industries. For the survey we draw on challenges and potential addressed in the existing literature of SCMS and social media use in organizations.
6#
發(fā)表于 2025-3-22 13:20:45 | 只看該作者
Hanns-Dietrich Dann,Ludwig Haag, potential benefits, and challenges of SCMS for organizations through a survey of 89 professionals from several countries and industries. For the survey we draw on challenges and potential addressed in the existing literature of SCMS and social media use in organizations.
7#
發(fā)表于 2025-3-22 17:49:35 | 只看該作者
Martin K. W. Schweer,Barbara Thies,Robert P. Lachner, potential benefits, and challenges of SCMS for organizations through a survey of 89 professionals from several countries and industries. For the survey we draw on challenges and potential addressed in the existing literature of SCMS and social media use in organizations.
8#
發(fā)表于 2025-3-22 23:30:18 | 只看該作者
Marcus Eckert,Bernhard Sieland, potential benefits, and challenges of SCMS for organizations through a survey of 89 professionals from several countries and industries. For the survey we draw on challenges and potential addressed in the existing literature of SCMS and social media use in organizations.
9#
發(fā)表于 2025-3-23 03:36:40 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 09:24:21 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-5 19:17
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
彭州市| 松桃| 客服| 朝阳县| 灯塔市| 通辽市| 错那县| 昌邑市| 收藏| 布拖县| 胶南市| 安国市| 沙坪坝区| 高陵县| 永新县| 迁西县| 章丘市| 西和县| 海林市| 汨罗市| 屯留县| 句容市| 治县。| 昭觉县| 鹤壁市| 名山县| 梓潼县| 南川市| 栾川县| 苏州市| 科技| 沾益县| 湖南省| 牙克石市| 临漳县| 衡山县| 皮山县| 定安县| 普定县| 平遥县| 平度市|