找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Leernetwerken; Kennisdeling, kennis Peter Sloep,Marcel Klink,Wim Didderen Book 2011Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2011

[復制鏈接]
樓主: abandon
31#
發(fā)表于 2025-3-26 21:16:55 | 只看該作者
32#
發(fā)表于 2025-3-27 01:45:50 | 只看該作者
Hendrik Drachsler,Wolfgang Greller,Wendy Kickenhich create substantial tracking errors. Many Synthetic ETFs/Funds are constructed with swaps and or futures contracts, and have evolved into quasi-indices. This chapter contributes to the existing literature by: (i) critiquing the calculation methods for options-based indices (Futures Indices, VIX
33#
發(fā)表于 2025-3-27 07:21:55 | 只看該作者
34#
發(fā)表于 2025-3-27 11:39:16 | 只看該作者
Peter Sloep,Marcel van der Klink,Wim Didderen,Jan van Bruggen,Francis Brouns,Kees Pannekeetoader points about upcoming trends.Presents a study of so-ca.This book presents a study of so-called indie video game developers that are widely regarded as the creative and innovative fringe of the video game industry. The video game industry is an exemplary entrepreneurial high growth industry tha
35#
發(fā)表于 2025-3-27 17:29:47 | 只看該作者
the gaming experience and the video game as a digital artefact are located at the centre of activities, related to more conventional business practices. For instance, the indie scene includes a number of stories about solitary game developers who have “made it big time” on the basis of inventive an
36#
發(fā)表于 2025-3-27 18:03:27 | 只看該作者
Achtergronden en aanleidingen,ef grote, online groepen van mensen die om allerlei redenen kennis met elkaar willen delen of nieuwe kennis willen opdoen over een onderwerp dat hen allen interesseert. Dit soort mensen leert, maar ze leren ‘a(chǎn)nders’. Zij hebben de intentie te leren, maar hun leerproces moet anders georganiseerd word
37#
發(fā)表于 2025-3-27 23:04:43 | 只看該作者
Leren in online sociale netwerken,oals Poell (2004) die heeft beschreven. Niet iedere groep waarin leren optreedt, noemen we echter een leernetwerk. Kenmerkend voor een leernetwerk is (zie ook hoofdstuk 1) de focus op leren, dat eenieder kan deelnemen en dat de levensduur bepaald wordt door de leden zelf, terwijl een team doorgaans
38#
發(fā)表于 2025-3-28 05:33:22 | 只看該作者
39#
發(fā)表于 2025-3-28 08:21:39 | 只看該作者
Ontwerpbenaderingen voor leernetwerken,ogeniteit van deelnemers beschreven. In hoofdstuk 2 is beschreven dat een leernetwerk een krachtige en effici?nte manier kan zijn om te leren, maar dat het leren in een leernetwerk niet vanzelf gaat. Vertrouwen, evenwicht tussen geven en halen, voldoende tijd en betrokkenheid zijn belangrijke factor
40#
發(fā)表于 2025-3-28 11:18:52 | 只看該作者
 關于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學 Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-8 08:27
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權所有 All rights reserved
快速回復 返回頂部 返回列表
内乡县| 宁远县| 江阴市| 保定市| 大连市| 洞口县| 哈巴河县| 遂宁市| 神农架林区| 明水县| 巴林右旗| 千阳县| 耒阳市| 华池县| 沛县| 凤山市| 龙泉市| 遵义县| 北辰区| 长沙县| 将乐县| 衢州市| 卓尼县| 庄浪县| 成都市| 双流县| 原平市| 邯郸县| 二连浩特市| 江津市| 中阳县| 尼木县| 巴楚县| 高邑县| 思茅市| 都兰县| 保定市| 普陀区| 黄山市| 涿鹿县| 黎平县|