找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開(kāi)始

掃一掃,訪(fǎng)問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Leernetwerken; Kennisdeling, kennis Peter Sloep,Marcel Klink,Wim Didderen Book 2011Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2011

[復(fù)制鏈接]
樓主: abandon
11#
發(fā)表于 2025-3-23 12:28:00 | 只看該作者
Ontwerpbenaderingen voor leernetwerken,patief ontwerpen. Participatief ontwerpen is naar ons inzicht de meest ge?igende benadering voor het ontwerpen van een leernetwerk, omdat hierin de opvatting dat het netwerk toebehoort aan alle deelnemers en ook door hen vormgegeven wordt het best tot zijn recht komt. Bij participatief ontwerpen wor
12#
發(fā)表于 2025-3-23 14:48:24 | 只看該作者
13#
發(fā)表于 2025-3-23 18:26:00 | 只看該作者
14#
發(fā)表于 2025-3-23 23:20:22 | 只看該作者
Ontwerpen van leernetwerken vanuit organisatieperspectief,t bewustzijn groeit dat er andere manieren nodig zijn om het blijvend ‘leren van de organisatie’ te garanderen, door samen leren en effectief kenniswerken van professionals te realiseren (Grotendorst, van Aken, Sino, & van Veldhuizen, 2007; Poell, 2010). De vraag hoe dat te doen staat centraal in di
15#
發(fā)表于 2025-3-24 05:51:19 | 只看該作者
Epiloog,hebben we onze bespreking vooral gericht op de functionaliteiten die de technologie te bieden heeft. En of het nu over geschikte platforms of diensten gaat dan wel over de vraag of een individueel of organisatieperspectief maatgevend is, het zijn deze functionaliteiten die de invulling vormen van de
16#
發(fā)表于 2025-3-24 07:51:12 | 只看該作者
Slavi Stoyanov,Wendy Kicken,Jo Boon,Marlies Bitterept of habitability. It includes research conducted on the quality of life of different population groups: working boys and girls, high-school students, and older people.978-3-319-80438-5978-3-319-28842-0Series ISSN 1387-6570 Series E-ISSN 2215-0099
17#
發(fā)表于 2025-3-24 13:21:44 | 只看該作者
Peter Sloep,Marcel van der Klink,Wim Didderen,Jan van Bruggen,Francis Brouns,Kees Pannekeet framedas a case of an innovation-led sector of the economy, yet being anchored in the Swedish welfare state model, wherein e.g., free tertiary education and social insurances and health case at low cost are pr978-3-030-45547-7978-3-030-45545-3
18#
發(fā)表于 2025-3-24 17:02:39 | 只看該作者
Verder bouwen aan de kwaliteit van het leernetwerk,m actuele kennis en ervaring uit te wisselen. Leernetwerken kunnen verschillend georganiseerd zijn: ze kunnen top-down ontworpen en geregisseerd worden, maar ze kunnen ook spontaan ontstaan en groeien. Binnen leernetwerken kunnen verschillende regels gelden en kunnen verschillende gebruikersrollen voorkomen.
19#
發(fā)表于 2025-3-24 22:12:28 | 只看該作者
20#
發(fā)表于 2025-3-25 01:09:50 | 只看該作者
Book 2011Latest editionken en beschrijft de voorwaarden en mogelijkheden om leernetwerken op te starten en verder te ontwikkelen. De auteurs hebben daarbij rijkelijk geput uit hun ervaringen met opdrachtgevers en uit (eigen) onderzoek.
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-8 08:27
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
萍乡市| 信宜市| 和静县| 东台市| 日土县| 札达县| 河北区| 成安县| 翼城县| 邯郸县| 年辖:市辖区| 福鼎市| 营口市| 剑阁县| 仙居县| 迁安市| 紫阳县| 淮安市| 肃南| 威海市| 寿阳县| 登封市| 浦北县| 伊吾县| 明水县| 普定县| 任丘市| 汝城县| 冕宁县| 和田市| 平乡县| 桐梓县| 弥渡县| 苗栗市| 彰化市| 拉萨市| 恩施市| 上犹县| 开化县| 高平市| 定襄县|