找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Learning, Migration and Intergenerational Relations; The Karen and the Gi Pia Jolliffe Book 2016 The Editor(s) (if applicable) and The Auth

[復(fù)制鏈接]
查看: 48815|回復(fù): 41
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 19:29:42 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
書目名稱Learning, Migration and Intergenerational Relations
副標(biāo)題The Karen and the Gi
編輯Pia Jolliffe
視頻videohttp://file.papertrans.cn/584/583042/583042.mp4
叢書名稱Palgrave Studies on Children and Development
圖書封面Titlebook: Learning, Migration and Intergenerational Relations; The Karen and the Gi Pia Jolliffe Book 2016 The Editor(s) (if applicable) and The Auth
描述.Focusing on the Karen people in Burma, Thailand and the United Kingdom, this book analyses how global, regional and local developments affect patterns of learning. It combines historical and ethnographic research to explore the mutual shaping of intergenerational relations and children’s practical and formal learning within a context of migration and socio-political change. In this endeavour, Pia Jolliffe discusses traditional patterns of socio-cultural learning within Karen communities as well as the role of Christian missionaries in introducing schooling to the Karen in Burma and in Thailand. This is followed by an analysis of children’s migration for education in northern Thailand where state schools often encourage students’ aspirations towards upward social mobility at the same time as schools reproduce social inequality between the rural Karen and urban Thai society. The author draws attention to international humanitarian agencies who deliver education to refugees and migrants at the Thai-Burma border, as well as the role of UK government schools in the process of resettling Karen refugees. In this way, the book analyses the connections between learning, migration and inter
出版日期Book 2016
關(guān)鍵詞education; migration; ethnic minorities; refugees; learning; school; Thailand; Burma; United Kingdom; develop
版次1
doihttps://doi.org/10.1057/978-1-137-57218-9
isbn_ebook978-1-137-57218-9Series ISSN 2947-5724 Series E-ISSN 2947-5732
issn_series 2947-5724
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2016
The information of publication is updating

書目名稱Learning, Migration and Intergenerational Relations影響因子(影響力)




書目名稱Learning, Migration and Intergenerational Relations影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Learning, Migration and Intergenerational Relations網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Learning, Migration and Intergenerational Relations網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Learning, Migration and Intergenerational Relations被引頻次




書目名稱Learning, Migration and Intergenerational Relations被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Learning, Migration and Intergenerational Relations年度引用




書目名稱Learning, Migration and Intergenerational Relations年度引用學(xué)科排名




書目名稱Learning, Migration and Intergenerational Relations讀者反饋




書目名稱Learning, Migration and Intergenerational Relations讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 20:55:20 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 03:48:49 | 只看該作者
Pia Jolliffe, Sue, Counsel Psychol 45(5):706–716, 2017), as this movement relates to longstanding problems of prejudice, bias, discrimination, and oppression. Nothing in this chapter is meant to suggest that there are not social and interpersonal problems that are not real. These problems have been shown to be
地板
發(fā)表于 2025-3-22 07:57:29 | 只看該作者
Pia Jolliffe orthodoxy on campus, signaling to conservative and even centrist students and faculty that their views are unwelcome and that expressing those views poses risks to career success and advancement. We present the findings from a national study from the Cooperative Institutional?Research Program (CIRP
5#
發(fā)表于 2025-3-22 11:46:28 | 只看該作者
Pia Jolliffeomens, durch einen eigenartigen Inversionsproze? meinen die W?rter auf ?ologie? jedoch am Ende h?ufig das untersuchte Ph?nomen und nicht mehr das systematische Wissen darüber. So bezeichnet ?Methodologie? eigentlich das Studium der Methoden, heute aber wird es oft verwendet, um die Methoden selbst z
6#
發(fā)表于 2025-3-22 15:26:55 | 只看該作者
Pia Jolliffeomens, durch einen eigenartigen Inversionsproze? meinen die W?rter auf ?ologie? jedoch am Ende h?ufig das untersuchte Ph?nomen und nicht mehr das systematische Wissen darüber. So bezeichnet ?Methodologie? eigentlich das Studium der Methoden, heute aber wird es oft verwendet, um die Methoden selbst z
7#
發(fā)表于 2025-3-22 20:19:02 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-22 21:37:59 | 只看該作者
Pia Jolliffezuerkennen, da? wir alle uns in Deutungsmustern bewegen, die eben auch Phantasien folgen und damit auch deren unbewu?ten Anteilen? Spricht hier nicht der Philosoph, wohlgepanzert mit Theorie von der festen Fluchtburg seines sich selbst steuernden Intellekts herab und redet sich wie uns ein, Theorie
9#
發(fā)表于 2025-3-23 03:40:24 | 只看該作者
ratenen Kriminalgeschichte, in der der Detektiv auf beiden Seiten des Gesetzes steht: er wird beim L?sen von Verbrechen selbst zum Verbrecher. Im Wissenschaftsjargon ist weniger von Detektiven und ihren F?llen als von Kommentatoren und ihren Texten die Rede. Kommentatoren entdecken im Frage-Antwort-
10#
發(fā)表于 2025-3-23 07:59:26 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 23:52
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
茌平县| 明溪县| 咸丰县| 南投县| 大竹县| 铜川市| 阿图什市| 巴彦淖尔市| 汾阳市| 昌图县| 高尔夫| 康乐县| 衡山县| 清苑县| 通山县| 塘沽区| 昌宁县| 合山市| 南开区| 新昌县| 博客| 西丰县| 南溪县| 肥西县| 黎平县| 辉南县| 上思县| 剑河县| 昭苏县| 泉州市| 宜章县| 独山县| 六盘水市| 宁蒗| 黄骅市| 台东市| 金川县| 台湾省| 离岛区| 大理市| 当涂县|