找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Learning, Migration and Intergenerational Relations; The Karen and the Gi Pia Jolliffe Book 2016 The Editor(s) (if applicable) and The Auth

[復制鏈接]
查看: 48817|回復: 41
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 19:29:42 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
書目名稱Learning, Migration and Intergenerational Relations
副標題The Karen and the Gi
編輯Pia Jolliffe
視頻videohttp://file.papertrans.cn/584/583042/583042.mp4
叢書名稱Palgrave Studies on Children and Development
圖書封面Titlebook: Learning, Migration and Intergenerational Relations; The Karen and the Gi Pia Jolliffe Book 2016 The Editor(s) (if applicable) and The Auth
描述.Focusing on the Karen people in Burma, Thailand and the United Kingdom, this book analyses how global, regional and local developments affect patterns of learning. It combines historical and ethnographic research to explore the mutual shaping of intergenerational relations and children’s practical and formal learning within a context of migration and socio-political change. In this endeavour, Pia Jolliffe discusses traditional patterns of socio-cultural learning within Karen communities as well as the role of Christian missionaries in introducing schooling to the Karen in Burma and in Thailand. This is followed by an analysis of children’s migration for education in northern Thailand where state schools often encourage students’ aspirations towards upward social mobility at the same time as schools reproduce social inequality between the rural Karen and urban Thai society. The author draws attention to international humanitarian agencies who deliver education to refugees and migrants at the Thai-Burma border, as well as the role of UK government schools in the process of resettling Karen refugees. In this way, the book analyses the connections between learning, migration and inter
出版日期Book 2016
關鍵詞education; migration; ethnic minorities; refugees; learning; school; Thailand; Burma; United Kingdom; develop
版次1
doihttps://doi.org/10.1057/978-1-137-57218-9
isbn_ebook978-1-137-57218-9Series ISSN 2947-5724 Series E-ISSN 2947-5732
issn_series 2947-5724
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2016
The information of publication is updating

書目名稱Learning, Migration and Intergenerational Relations影響因子(影響力)




書目名稱Learning, Migration and Intergenerational Relations影響因子(影響力)學科排名




書目名稱Learning, Migration and Intergenerational Relations網絡公開度




書目名稱Learning, Migration and Intergenerational Relations網絡公開度學科排名




書目名稱Learning, Migration and Intergenerational Relations被引頻次




書目名稱Learning, Migration and Intergenerational Relations被引頻次學科排名




書目名稱Learning, Migration and Intergenerational Relations年度引用




書目名稱Learning, Migration and Intergenerational Relations年度引用學科排名




書目名稱Learning, Migration and Intergenerational Relations讀者反饋




書目名稱Learning, Migration and Intergenerational Relations讀者反饋學科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 20:55:20 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 03:48:49 | 只看該作者
Pia Jolliffe, Sue, Counsel Psychol 45(5):706–716, 2017), as this movement relates to longstanding problems of prejudice, bias, discrimination, and oppression. Nothing in this chapter is meant to suggest that there are not social and interpersonal problems that are not real. These problems have been shown to be
地板
發(fā)表于 2025-3-22 07:57:29 | 只看該作者
Pia Jolliffe orthodoxy on campus, signaling to conservative and even centrist students and faculty that their views are unwelcome and that expressing those views poses risks to career success and advancement. We present the findings from a national study from the Cooperative Institutional?Research Program (CIRP
5#
發(fā)表于 2025-3-22 11:46:28 | 只看該作者
Pia Jolliffeomens, durch einen eigenartigen Inversionsproze? meinen die W?rter auf ?ologie? jedoch am Ende h?ufig das untersuchte Ph?nomen und nicht mehr das systematische Wissen darüber. So bezeichnet ?Methodologie? eigentlich das Studium der Methoden, heute aber wird es oft verwendet, um die Methoden selbst z
6#
發(fā)表于 2025-3-22 15:26:55 | 只看該作者
Pia Jolliffeomens, durch einen eigenartigen Inversionsproze? meinen die W?rter auf ?ologie? jedoch am Ende h?ufig das untersuchte Ph?nomen und nicht mehr das systematische Wissen darüber. So bezeichnet ?Methodologie? eigentlich das Studium der Methoden, heute aber wird es oft verwendet, um die Methoden selbst z
7#
發(fā)表于 2025-3-22 20:19:02 | 只看該作者
8#
發(fā)表于 2025-3-22 21:37:59 | 只看該作者
Pia Jolliffezuerkennen, da? wir alle uns in Deutungsmustern bewegen, die eben auch Phantasien folgen und damit auch deren unbewu?ten Anteilen? Spricht hier nicht der Philosoph, wohlgepanzert mit Theorie von der festen Fluchtburg seines sich selbst steuernden Intellekts herab und redet sich wie uns ein, Theorie
9#
發(fā)表于 2025-3-23 03:40:24 | 只看該作者
ratenen Kriminalgeschichte, in der der Detektiv auf beiden Seiten des Gesetzes steht: er wird beim L?sen von Verbrechen selbst zum Verbrecher. Im Wissenschaftsjargon ist weniger von Detektiven und ihren F?llen als von Kommentatoren und ihren Texten die Rede. Kommentatoren entdecken im Frage-Antwort-
10#
發(fā)表于 2025-3-23 07:59:26 | 只看該作者
 關于派博傳思  派博傳思旗下網站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務流程 影響因子官網 吾愛論文網 大講堂 北京大學 Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經驗總結 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網安備110108008328) GMT+8, 2025-10-7 03:43
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網安備110108008328 版權所有 All rights reserved
快速回復 返回頂部 返回列表
湖北省| 星座| 靖安县| 大石桥市| 伊春市| 犍为县| 邵武市| 崇文区| 漳平市| 河源市| 阿巴嘎旗| 武山县| 个旧市| 芜湖市| 西宁市| 多伦县| 会昌县| 永兴县| 大新县| 怀柔区| 花莲县| 仙居县| 漳平市| 洞头县| 柳河县| 霞浦县| 鹤岗市| 井陉县| 高雄县| 长沙市| 东阿县| 兖州市| 衡东县| 巫山县| 思南县| 福州市| 元朗区| 马龙县| 曲阜市| 平利县| 萍乡市|