找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開(kāi)始

掃一掃,訪問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Learning, Design, and Technology; An International Com J. Michael Spector,Barbara B Lockee,Marcus D. Chil Living reference work 2020Latest

[復(fù)制鏈接]
樓主: Auditory-Nerve
11#
發(fā)表于 2025-3-24 16:01:54 | 只看該作者
Game Learning Analytics: Learning Analytics for Serious Games,dea of using games to improve education. However, these educational games, commonly referred to as serious games, face different challenges when brought into the classroom, ranging from pragmatic issues (e.g., a high development cost) to deeper educational issues, including a lack of understanding o
12#
發(fā)表于 2025-3-24 21:56:50 | 只看該作者
13#
發(fā)表于 2025-3-25 01:34:02 | 只看該作者
Structural Assessment of Knowledge as, of, and for Learning,ll as with other already-known concepts. Structural assessment techniques assess this understanding of concept relationships. As such, structural assessment goes beyond assessment of knowledge of concept definitions, facts, and procedures; rather, it assesses higher-order knowledge – the kind of kno
14#
發(fā)表于 2025-3-25 03:54:18 | 只看該作者
15#
發(fā)表于 2025-3-25 11:17:21 | 只看該作者
Guang Chen,Yuanjing Zhang,Nian-Shing Chen,Zhengcheng Fanynamischer Prozess identifiziert. Besonders nachdem in der jüngeren Vergangenheit der Konstruktcharakter von Identit?ten aufgedeckt wurde und diese als dynamischer Prozess identifiziert wurden, erlebte die Identit?tsforschung einen deutlichen Wandel. Früher geltende und Orientierung spendende Rollen
16#
發(fā)表于 2025-3-25 12:23:04 | 只看該作者
17#
發(fā)表于 2025-3-25 16:08:15 | 只看該作者
Tsukasa Hirashima,Tomoya Horiguchif?llt auf, dass viele erfolgreiche Marken den Namen ihrer ursprünglichen Sch?pfer als Markennamen tragen und sich in ihrem Auftritt stark auf diese berufen. Wie die Markenidentit?t genau durch ihre Sch?pfer beeinflusst wird, soll im folgenden Beitrag an Hand von zwei Fallbeispielen aus der Luxusmode
18#
發(fā)表于 2025-3-25 23:43:29 | 只看該作者
Stavros N. Demetriadis,Stergios D. Tegosewinnt auch die ?Multi-oder Cross-Channel-Communication‘ zunehmend an Bedeutung. Zwar haben Luxushersteller versp?tet und mit Ressentiments den Eintritt in das Internet gewagt, so k?nnen sie sich aber dem aktuellen Wandel der Zeit nicht entziehen. Zunehmende ?Kanal-Konvergenz‘ erfordert, dass Kunden
19#
發(fā)表于 2025-3-26 04:00:27 | 只看該作者
20#
發(fā)表于 2025-3-26 06:34:39 | 只看該作者
Sahana Murthy,Sridhar Iyer,Madhuri Mavinkurve empirical research on brand pages is still in its infancy. Therefore, this study discuss the potential of social media for luxury brands and shows the effect of brand pages on loyalty and what motivates users to participate..We start with a research overview referring luxury brands and discuss the
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-14 09:47
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
临颍县| 塔城市| 宣恩县| 哈尔滨市| 西丰县| 景泰县| 神农架林区| 津南区| 南通市| 潜山县| 赤城县| 黄陵县| 会东县| 滨州市| 九龙城区| 泸水县| 九寨沟县| 阿拉善右旗| 定州市| 嘉黎县| 赣州市| 东乡族自治县| 胶州市| 寻甸| 醴陵市| 陕西省| 龙山县| 旬阳县| 上高县| 龙里县| 太仓市| 大连市| 镇平县| 新泰市| 井研县| 昌宁县| 富民县| 礼泉县| 三江| 沧源| 万山特区|