找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Language Awareness and Multilingualism; Jasone Cenoz,Durk Gorter,Stephen May Living reference work 20200th edition

[復(fù)制鏈接]
樓主: CT951
21#
發(fā)表于 2025-3-25 07:06:07 | 只看該作者
22#
發(fā)表于 2025-3-25 08:57:19 | 只看該作者
23#
發(fā)表于 2025-3-25 13:32:40 | 只看該作者
Colin Bakeren Entwurf informieren k?nnen. In der 2. Auflage des vierfarbig gestalteten Buches wurden Grafiken und Abbildungen aktualisiert, so dass sie als visuell und intuitiv zu erfassende Lesehilfen das Verst?ndnis der Texte ideal unterstützen..978-3-642-02642-3Series ISSN 2512-5281 Series E-ISSN 2512-529X
24#
發(fā)表于 2025-3-25 18:52:05 | 只看該作者
25#
發(fā)表于 2025-3-25 23:47:18 | 只看該作者
Josep M. Cots In diesem Kapitel werden einige Ma?nahmen zur Verbesserung des Signal-Rausch-Verh?ltnisses w?hrend der Aufzeichnung beschrieben. Au?erdem wird eine Offline-Datenverarbeitungsmethode vorgestellt, die das Filtern mittels Hochpass mit zweiseitiger Gleichrichtung kombiniert, um die Aktionspotenziale de
26#
發(fā)表于 2025-3-26 01:17:02 | 只看該作者
27#
發(fā)表于 2025-3-26 05:02:53 | 只看該作者
28#
發(fā)表于 2025-3-26 11:47:37 | 只看該作者
Attention and Awareness,ubsequent retention and learning are major topics of research in the broad field of cognitive psychology and in the content specific domain of second language acquisition (SLA). Although there have been claims in both these broad and narrower domains that nonattentional learning is possible, this al
29#
發(fā)表于 2025-3-26 15:13:46 | 只看該作者
Awareness Raising and Multilingualism in Primary Education,alism..Research on LA at primary has pointed to the holistic and inclusive dimension of this model of language education and on the way it can transform the schooling experience of minority speaking students whose linguistic, cultural, and identity capital becomes validated through LA activities. Be
30#
發(fā)表于 2025-3-26 18:42:51 | 只看該作者
Cultural Awareness in the Foreign Language Classroom,ntent in the foreign language classroom as well as learning processes, especially related to working with literature. The problem of assessing cultural awareness is also discussed. Which aspects of the concept can possibly be evaluated? In this context, self-assessment tools developed by the Council
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-6 05:25
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
南郑县| 磐石市| 开远市| 平阴县| 贡觉县| 洛阳市| 东山县| 赤城县| 江永县| 广平县| 鄢陵县| 阿拉善右旗| 喀什市| 辽阳县| 韩城市| 绥阳县| 南郑县| 和田县| 张家口市| 灵山县| 县级市| 普格县| 固阳县| 保康县| 上林县| 樟树市| 宁津县| 卢氏县| 响水县| 定襄县| 平泉县| 佛坪县| 田阳县| 克东县| 朝阳市| 盐津县| 辽宁省| 荔浦县| 通道| 上林县| 广西|