找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開(kāi)始

掃一掃,訪問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Language Awareness and Multilingualism; Jasone Cenoz,Durk Gorter,Stephen May Living reference work 20200th edition

[復(fù)制鏈接]
樓主: CT951
21#
發(fā)表于 2025-3-25 07:06:07 | 只看該作者
22#
發(fā)表于 2025-3-25 08:57:19 | 只看該作者
23#
發(fā)表于 2025-3-25 13:32:40 | 只看該作者
Colin Bakeren Entwurf informieren k?nnen. In der 2. Auflage des vierfarbig gestalteten Buches wurden Grafiken und Abbildungen aktualisiert, so dass sie als visuell und intuitiv zu erfassende Lesehilfen das Verst?ndnis der Texte ideal unterstützen..978-3-642-02642-3Series ISSN 2512-5281 Series E-ISSN 2512-529X
24#
發(fā)表于 2025-3-25 18:52:05 | 只看該作者
25#
發(fā)表于 2025-3-25 23:47:18 | 只看該作者
Josep M. Cots In diesem Kapitel werden einige Ma?nahmen zur Verbesserung des Signal-Rausch-Verh?ltnisses w?hrend der Aufzeichnung beschrieben. Au?erdem wird eine Offline-Datenverarbeitungsmethode vorgestellt, die das Filtern mittels Hochpass mit zweiseitiger Gleichrichtung kombiniert, um die Aktionspotenziale de
26#
發(fā)表于 2025-3-26 01:17:02 | 只看該作者
27#
發(fā)表于 2025-3-26 05:02:53 | 只看該作者
28#
發(fā)表于 2025-3-26 11:47:37 | 只看該作者
Attention and Awareness,ubsequent retention and learning are major topics of research in the broad field of cognitive psychology and in the content specific domain of second language acquisition (SLA). Although there have been claims in both these broad and narrower domains that nonattentional learning is possible, this al
29#
發(fā)表于 2025-3-26 15:13:46 | 只看該作者
Awareness Raising and Multilingualism in Primary Education,alism..Research on LA at primary has pointed to the holistic and inclusive dimension of this model of language education and on the way it can transform the schooling experience of minority speaking students whose linguistic, cultural, and identity capital becomes validated through LA activities. Be
30#
發(fā)表于 2025-3-26 18:42:51 | 只看該作者
Cultural Awareness in the Foreign Language Classroom,ntent in the foreign language classroom as well as learning processes, especially related to working with literature. The problem of assessing cultural awareness is also discussed. Which aspects of the concept can possibly be evaluated? In this context, self-assessment tools developed by the Council
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-7 04:21
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
疏勒县| 应用必备| 建平县| 沙坪坝区| 化德县| 时尚| 赤城县| 繁峙县| 肇庆市| 道真| 营口市| 崇文区| 仙桃市| 桐庐县| 辽阳市| 巴中市| 赣州市| 柞水县| 贵港市| 汾阳市| 江门市| 阳城县| 巢湖市| 元朗区| 宁海县| 天等县| 新和县| 平谷区| 喀喇沁旗| 镇原县| 绥棱县| 沁阳市| 神木县| 沧州市| 沽源县| 新疆| 二连浩特市| 黄梅县| 平远县| 永修县| 大丰市|