找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Kundenorientiert verkaufen im Technischen Vertrieb; Erfolgreiches Bezieh Hans-Peter Rentzsch Book 19981st edition Springer Fachmedien Wiesb

[復(fù)制鏈接]
樓主: 烈酒
11#
發(fā)表于 2025-3-23 11:42:10 | 只看該作者
Hans-Peter Rentzschard way to reduce costs is to reuse existing systems, adapting them to new requirements, so as to avoid new costly developments. Our aim is to verify during the development strategy definition phase whether the existing products can be reused and adapted for a new customer, by identifying key parame
12#
發(fā)表于 2025-3-23 17:22:01 | 只看該作者
13#
發(fā)表于 2025-3-23 20:03:12 | 只看該作者
14#
發(fā)表于 2025-3-24 02:15:28 | 只看該作者
Hans-Peter Rentzschsive event-based textual syntax for TTMs and a corresponding operational semantics using labelled transition systems. A system is specified as a composition of module instances. Each module has a clean interface for declaring input, output, and shared variables. Events in a module can be specified,
15#
發(fā)表于 2025-3-24 04:01:11 | 只看該作者
16#
發(fā)表于 2025-3-24 08:43:15 | 只看該作者
Hans-Peter Rentzschcharacterized by the roots of the characteristic equation of the given control system in the complex-domain. Traditionally, paper-and-pencil proof methods and computer-based tools are used to analyze the stability of control systems. However, paper-and-pencil proof methods are error prone due to the
17#
發(fā)表于 2025-3-24 11:10:38 | 只看該作者
18#
發(fā)表于 2025-3-24 18:32:04 | 只看該作者
,Planen Sie Ihre pers?nliche Verkaufsstrategie,Kunden. Ohne ein Produkt, das nicht mit anderen Produkten des Wettbewerbs beliebig austauschbar ist, werden Sie kaum erfolgreich sein. Für dieses Produkt müssen Sie die passenden Kunden finden, denn nicht jeder Kunde braucht Ihr Produkt mit genau den Vorzügen, die es besitzt. Kunden werden heutzutag
19#
發(fā)表于 2025-3-24 19:23:56 | 只看該作者
20#
發(fā)表于 2025-3-25 01:54:05 | 只看該作者
,Entwickeln Sie gemeinsam mit dem Kunden Probleml?sungen,diese Binsenweisheit wird im praktischen Verkaufsgespr?ch nur allzuoft versto?en. Wir haben unter Schritt 3 bereits gesehen, wie man die Bedürfnisse des Kunden herausfindet. Sobald diese bekannt sind, besteht die Rolle des Verk?ufers darin, gemeinsam mit dem Kunden geeignete L?sungen zur Erfüllung d
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-10 03:47
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
达日县| 长治市| 田东县| 剑阁县| 惠来县| 中江县| 招远市| 井研县| 铁力市| 会理县| 弋阳县| 金塔县| 红桥区| 金溪县| 中江县| 商都县| 金乡县| 海原县| 麻阳| 兴城市| 海丰县| 什邡市| 金塔县| 武威市| 泾源县| 陕西省| 武功县| 伊吾县| 湘潭市| 宜昌市| 三门峡市| 长春市| 行唐县| 山西省| 和静县| 溧水县| 锦屏县| 泊头市| 东方市| 泗阳县| 隆德县|