找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Hybrid Learning; Third International Philip Tsang,Simon K. S. Cheung,Ronghuai Huang Conference proceedings 2010 Springer-Verlag Berlin Hei

[復(fù)制鏈接]
查看: 21967|回復(fù): 67
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 18:53:24 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Hybrid Learning
副標(biāo)題Third International
編輯Philip Tsang,Simon K. S. Cheung,Ronghuai Huang
視頻videohttp://file.papertrans.cn/431/430117/430117.mp4
叢書名稱Lecture Notes in Computer Science
圖書封面Titlebook: Hybrid Learning; Third International  Philip Tsang,Simon K. S. Cheung,Ronghuai Huang Conference proceedings 2010 Springer-Verlag Berlin Hei
描述The Third International Conference on Hybrid Learning (ICHL 2010) was organized by the School of Continuing and Professional Studies of The Chinese University of Hong Kong, Beijing Normal University, Goethe-Institut China, Caritas Francis Hsu College, and Caritas Bianchi College of Careers. ICHL 2010 provided a platform for knowledge exchange on hybrid learning among educators, researchers and computer scientists, who share a common goal to enhance the quality of learning and teaching in this fast-changing knowledge world, with the support of technology innovation. Hybrid learning has been an ongoing trend for a number of years. It is not merely a simple combination of face-to-face and technology-mediated instruction, but also encompasses different learning strategies for teaching and learning. It places emphasis on outcome-based teaching and learning, and provides a diversified learning envir- ment. Hybrid learning is probably the most efficient learning mode in the present age of globalization, when learning has to be borderless and dynamic in order to address the diverse learning needs of students. Students are given more opportunities to - velop into active independent learners
出版日期Conference proceedings 2010
關(guān)鍵詞Blended Learning; Chat; Collaborative Learning; Facebook; Multimedia; Social Networking; Web; Wiki; e-learni
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-642-14657-2
isbn_softcover978-3-642-14656-5
isbn_ebook978-3-642-14657-2Series ISSN 0302-9743 Series E-ISSN 1611-3349
issn_series 0302-9743
copyrightSpringer-Verlag Berlin Heidelberg 2010
The information of publication is updating

書目名稱Hybrid Learning影響因子(影響力)




書目名稱Hybrid Learning影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Hybrid Learning網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Hybrid Learning網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Hybrid Learning被引頻次




書目名稱Hybrid Learning被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Hybrid Learning年度引用




書目名稱Hybrid Learning年度引用學(xué)科排名




書目名稱Hybrid Learning讀者反饋




書目名稱Hybrid Learning讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 1 人參與投票
 

1票 100.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 23:29:24 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 02:54:59 | 只看該作者
Rebecca Launernd then suggests two meta-narratives that shape their meanings—a worldly and an other-worldly narrative. The worldly narrative treats education mostly in terms of ‘schooling’. Within this narrative mindfulness is understood as a tool that supports schooling through reducing stress and enhancing conc
地板
發(fā)表于 2025-3-22 05:52:24 | 只看該作者
5#
發(fā)表于 2025-3-22 11:01:26 | 只看該作者
6#
發(fā)表于 2025-3-22 14:28:52 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 19:26:51 | 只看該作者
Harrison Hao Yang,Pinde Chen Ohne Zielbindung ist Steuerung nicht m?glich. Allerdings gibt es zwei wesentliche Differenzierungen: Zielbindung kann rein funktional auf Verbesserung der Wirksamkeit bezogen sein, z.B. die quantitative Steigerung der übertrittsquoten in h?herwertige Bildungsg?nge. Sie kann aber auch metafunktional
8#
發(fā)表于 2025-3-23 00:03:08 | 只看該作者
Andreas Henrich,Stefanie Sieberhen, indem sie theoretisch aufgrund des Prinzips der Offenheit erlaubt, Bildschirmspiele in die Schule hereinzuholen. Die Türen stehen also auf. Es fehlt jedoch die Hand, die hereinwinkt. Die Lehrer fühlen sich unsicher und inkompetent in Bezug auf die Bildschirmspielwelt der Kinder und Jugendlichen
9#
發(fā)表于 2025-3-23 03:16:00 | 只看該作者
Ya-jun Panghen, indem sie theoretisch aufgrund des Prinzips der Offenheit erlaubt, Bildschirmspiele in die Schule hereinzuholen. Die Türen stehen also auf. Es fehlt jedoch die Hand, die hereinwinkt. Die Lehrer fühlen sich unsicher und inkompetent in Bezug auf die Bildschirmspielwelt der Kinder und Jugendlichen
10#
發(fā)表于 2025-3-23 06:16:31 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-7 03:19
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
齐河县| 德安县| 黎平县| 崇阳县| 万州区| 丰县| 阳原县| 临朐县| 白沙| 曲麻莱县| 潍坊市| 金塔县| 友谊县| 松潘县| 辽源市| 烟台市| 勐海县| 肇州县| 兰溪市| 定安县| 芦山县| 清苑县| 辽源市| 德惠市| 溧水县| 巫山县| 故城县| 东丰县| 康保县| 海原县| 沙湾县| 额敏县| 铜川市| 镇康县| 茶陵县| 克什克腾旗| 永胜县| 安福县| 德庆县| 奈曼旗| 清镇市|