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Titlebook: Handbuch der Demographie 1; Modelle und Methoden Ulrich Mueller,Bernhard Nauck,Andreas Diekmann Book 2000 Springer-Verlag Berlin Heidelberg

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樓主: Assert
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發(fā)表于 2025-3-28 16:35:08 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-28 20:54:37 | 只看該作者
Methoden der Bev?lkerungsvorausberechnungkeit, Sterblichkeit und zum Wanderungsverhalten) ver?ndern. I.d.R. wird die Bev?lkerung in der Untergliederung nach Geschlecht und Alter vorausberechnet. Mitunter wird dabei nach weiteren Strukturmerkmalen untergliedert, z. B. nach Familienstand, Staatsangeh?rigkeit oder ethnischer Zugeh?rigkeit. We
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發(fā)表于 2025-3-28 23:56:08 | 只看該作者
Methoden der Netzwerkanalysest neu zu bildende Beziehungsstrukturen, die den Gegenpol einer angenommenen Isolation nach einer Migration bilden. Allgemeiner gesehen wird “das soziale Netzwerk einer Person” als Synonym einer erfolgreichen Integration in einen sozialen Kontext aufgefasst, die im Sinne einer erfolgreichen Lebensbe
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發(fā)表于 2025-3-29 05:08:28 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-29 10:54:06 | 只看該作者
s that have aimed at automatically acquiring behavioral patterns have been proposed and some have successfully obtained stronger patterns than human players, those patterns have looked mechanical. When human players play video games together with NPCs as their opponents/supporters, NPCs’ behavioral
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發(fā)表于 2025-3-29 12:07:54 | 只看該作者
e discuss a new emotional facilitator named productivity for increasing adherence to regular physical exercise by promoting short-term gains. We introduce how it can be utilized in digital exertion games to encourage physical activity and maintain high intrinsic motivation. We define how it can be u
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發(fā)表于 2025-3-29 19:06:53 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-29 22:51:32 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-30 00:40:34 | 只看該作者
Günter Haag,Kathrin Grützmannds, different numbers of players, and different numbers of pieces for each player. In this paper we provide an overview of what is required to strongly solve versions of the game, including a complete set of rules needed to solve the game. We provide results on smaller boards with result showing tha
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發(fā)表于 2025-3-30 05:49:37 | 只看該作者
Manfred M. Fischerrning techniques for the game application. However, significant research is still unpublished in the field of turn-based strategy games, owing to the complexity of the game structure and its computational problem. To apply deep learning to turn-based strategy games, a policy network created from mat
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