找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開(kāi)始

掃一掃,訪(fǎng)問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Handbook on Promoting Social Justice in Education; Rosemary Papa Reference work 2020 Springer Nature Switzerland AG 2020 social justice.ec

[復(fù)制鏈接]
查看: 25439|回復(fù): 57
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 19:42:54 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書(shū)目名稱(chēng)Handbook on Promoting Social Justice in Education
編輯Rosemary Papa
視頻videohttp://file.papertrans.cn/423/422526/422526.mp4
概述Includes work from Turkey, Israel, England and the USA.Focuses on secular democracy and social justice -isms.Explores social justice elements across the global human continuum in the field of educatio
圖書(shū)封面Titlebook: Handbook on Promoting Social Justice in Education;  Rosemary Papa Reference work 2020 Springer Nature Switzerland AG 2020 social justice.ec
描述.The .Handbook on Promoting Social Justice in Education.?explores social justice elements across the global human continuum in the field of education and offers the skills and ways of thinking to achieve a more equitable, caring and fair world. Education is not the sole or even the primary answer to social justice as this would assume educators have control over the complexity of one’s nation/states and multi or transnational organizations, and especially the diversity by context of family life. What education does offer are the skills and?.ways of thinking.?to achieve a more equitable, caring, and fair world in pursuit of achieving the ends of social justice.?The handbook will look at three major themes—Political Inequality, Educational Economic Inequality, and Cultural Inequality..Editorial Board.Khalid Arar.Kadir Beycioglu.Fenwick English.Aletha M. Harven.John M. Heffron.David John Matheson.Marta Sánchez.
出版日期Reference work 2020
關(guān)鍵詞social justice; economic dimensions; cultural dimensions; policy dimensions; participatory parity
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-030-14625-2
isbn_ebook978-3-030-14625-2
copyrightSpringer Nature Switzerland AG 2020
The information of publication is updating

書(shū)目名稱(chēng)Handbook on Promoting Social Justice in Education影響因子(影響力)




書(shū)目名稱(chēng)Handbook on Promoting Social Justice in Education影響因子(影響力)學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Handbook on Promoting Social Justice in Education網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




書(shū)目名稱(chēng)Handbook on Promoting Social Justice in Education網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Handbook on Promoting Social Justice in Education被引頻次




書(shū)目名稱(chēng)Handbook on Promoting Social Justice in Education被引頻次學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Handbook on Promoting Social Justice in Education年度引用




書(shū)目名稱(chēng)Handbook on Promoting Social Justice in Education年度引用學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Handbook on Promoting Social Justice in Education讀者反饋




書(shū)目名稱(chēng)Handbook on Promoting Social Justice in Education讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶(hù)組沒(méi)有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 22:18:08 | 只看該作者
http://image.papertrans.cn/h/image/422526.jpg
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 03:17:52 | 只看該作者
Saneeya Qureshi,Ratika Malkani,Richard Rose sind. Der Verlag stellt mit diesem Archiv Quellen für die historische wie auch die disziplingeschichtliche Forschung zur Verfügung, die jeweils im historischen Kontext betrachtet werden müssen. Dieser Titel erschien in der Zeit vor 1945 und wird daher in seiner zeittypischen politisch-ideologischen Ausrichtung vom Verlag nicht beworben.
地板
發(fā)表于 2025-3-22 08:05:33 | 只看該作者
Terry Lamb,Aniko Hatoss,Shirley O’Neill sind. Der Verlag stellt mit diesem Archiv Quellen für die historische wie auch die disziplingeschichtliche Forschung zur Verfügung, die jeweils im historischen Kontext betrachtet werden müssen. Dieser Titel erschien in der Zeit vor 1945 und wird daher in seiner zeittypischen politisch-ideologischen Ausrichtung vom Verlag nicht beworben.
5#
發(fā)表于 2025-3-22 09:56:49 | 只看該作者
Duquesne Collective Action Network sind. Der Verlag stellt mit diesem Archiv Quellen für die historische wie auch die disziplingeschichtliche Forschung zur Verfügung, die jeweils im historischen Kontext betrachtet werden müssen. Dieser Titel erschien in der Zeit vor 1945 und wird daher in seiner zeittypischen politisch-ideologischen Ausrichtung vom Verlag nicht beworben.
6#
發(fā)表于 2025-3-22 15:39:17 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 20:42:49 | 只看該作者
Social Justice Leadership and Navigating Systems of Inequity in Educational Spacesresistance and hostility. The field of education is rife with its own systems of inequities that need to be disrupted (Spring, .). In this chapter, we elicit reflections from three social justice leaders as they think back on their journeys navigating policies and politics to create socially just educational spaces.
8#
發(fā)表于 2025-3-22 21:52:58 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-030-14625-2social justice; economic dimensions; cultural dimensions; policy dimensions; participatory parity
9#
發(fā)表于 2025-3-23 05:27:41 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 09:18:25 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-9 06:20
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
桃园市| 阿荣旗| 安丘市| 聊城市| 霸州市| 巩义市| 冀州市| 桑日县| 当涂县| 聂拉木县| 津南区| 河东区| 屏边| 绥德县| 平远县| 富顺县| 高陵县| 大冶市| 海淀区| 景泰县| 广元市| 彰化县| 神池县| 津市市| 嵩明县| 土默特右旗| 阳泉市| 邻水| 桓仁| 桂林市| 邛崃市| 乐都县| 漯河市| 汉阴县| 富蕴县| 武安市| 宁蒗| 堆龙德庆县| 准格尔旗| 利川市| 灵川县|