找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Handbook on Promoting Social Justice in Education; Rosemary Papa Reference work 2020 Springer Nature Switzerland AG 2020 social justice.ec

[復(fù)制鏈接]
查看: 25445|回復(fù): 57
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 19:42:54 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書目名稱Handbook on Promoting Social Justice in Education
編輯Rosemary Papa
視頻videohttp://file.papertrans.cn/423/422526/422526.mp4
概述Includes work from Turkey, Israel, England and the USA.Focuses on secular democracy and social justice -isms.Explores social justice elements across the global human continuum in the field of educatio
圖書封面Titlebook: Handbook on Promoting Social Justice in Education;  Rosemary Papa Reference work 2020 Springer Nature Switzerland AG 2020 social justice.ec
描述.The .Handbook on Promoting Social Justice in Education.?explores social justice elements across the global human continuum in the field of education and offers the skills and ways of thinking to achieve a more equitable, caring and fair world. Education is not the sole or even the primary answer to social justice as this would assume educators have control over the complexity of one’s nation/states and multi or transnational organizations, and especially the diversity by context of family life. What education does offer are the skills and?.ways of thinking.?to achieve a more equitable, caring, and fair world in pursuit of achieving the ends of social justice.?The handbook will look at three major themes—Political Inequality, Educational Economic Inequality, and Cultural Inequality..Editorial Board.Khalid Arar.Kadir Beycioglu.Fenwick English.Aletha M. Harven.John M. Heffron.David John Matheson.Marta Sánchez.
出版日期Reference work 2020
關(guān)鍵詞social justice; economic dimensions; cultural dimensions; policy dimensions; participatory parity
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-030-14625-2
isbn_ebook978-3-030-14625-2
copyrightSpringer Nature Switzerland AG 2020
The information of publication is updating

書目名稱Handbook on Promoting Social Justice in Education影響因子(影響力)




書目名稱Handbook on Promoting Social Justice in Education影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Handbook on Promoting Social Justice in Education網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Handbook on Promoting Social Justice in Education網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Handbook on Promoting Social Justice in Education被引頻次




書目名稱Handbook on Promoting Social Justice in Education被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Handbook on Promoting Social Justice in Education年度引用




書目名稱Handbook on Promoting Social Justice in Education年度引用學(xué)科排名




書目名稱Handbook on Promoting Social Justice in Education讀者反饋




書目名稱Handbook on Promoting Social Justice in Education讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 22:18:08 | 只看該作者
http://image.papertrans.cn/h/image/422526.jpg
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 03:17:52 | 只看該作者
Saneeya Qureshi,Ratika Malkani,Richard Rose sind. Der Verlag stellt mit diesem Archiv Quellen für die historische wie auch die disziplingeschichtliche Forschung zur Verfügung, die jeweils im historischen Kontext betrachtet werden müssen. Dieser Titel erschien in der Zeit vor 1945 und wird daher in seiner zeittypischen politisch-ideologischen Ausrichtung vom Verlag nicht beworben.
地板
發(fā)表于 2025-3-22 08:05:33 | 只看該作者
Terry Lamb,Aniko Hatoss,Shirley O’Neill sind. Der Verlag stellt mit diesem Archiv Quellen für die historische wie auch die disziplingeschichtliche Forschung zur Verfügung, die jeweils im historischen Kontext betrachtet werden müssen. Dieser Titel erschien in der Zeit vor 1945 und wird daher in seiner zeittypischen politisch-ideologischen Ausrichtung vom Verlag nicht beworben.
5#
發(fā)表于 2025-3-22 09:56:49 | 只看該作者
Duquesne Collective Action Network sind. Der Verlag stellt mit diesem Archiv Quellen für die historische wie auch die disziplingeschichtliche Forschung zur Verfügung, die jeweils im historischen Kontext betrachtet werden müssen. Dieser Titel erschien in der Zeit vor 1945 und wird daher in seiner zeittypischen politisch-ideologischen Ausrichtung vom Verlag nicht beworben.
6#
發(fā)表于 2025-3-22 15:39:17 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 20:42:49 | 只看該作者
Social Justice Leadership and Navigating Systems of Inequity in Educational Spacesresistance and hostility. The field of education is rife with its own systems of inequities that need to be disrupted (Spring, .). In this chapter, we elicit reflections from three social justice leaders as they think back on their journeys navigating policies and politics to create socially just educational spaces.
8#
發(fā)表于 2025-3-22 21:52:58 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-3-030-14625-2social justice; economic dimensions; cultural dimensions; policy dimensions; participatory parity
9#
發(fā)表于 2025-3-23 05:27:41 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 09:18:25 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-9 10:21
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
沙田区| 新建县| 台山市| 阿坝县| 江津市| 安顺市| 呼和浩特市| 五指山市| 盐山县| 曲阳县| 鲜城| 收藏| 习水县| 通许县| 本溪市| 河北省| 桃江县| 安图县| 奉贤区| 肇东市| 马边| 南召县| 中西区| 邯郸市| 北流市| 霍林郭勒市| 南川市| 噶尔县| 霍山县| 哈密市| 营口市| 涡阳县| 荣成市| 邹平县| 渑池县| 韶关市| 武胜县| 昆明市| 田东县| 民权县| 东台市|