找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Handbook of Giftedness in Children; Psychoeducational Th Steven I. Pfeiffer Book 20081st edition Springer-Verlag US 2008 Assessment.Counsel

[復(fù)制鏈接]
樓主: LANK
51#
發(fā)表于 2025-3-30 09:10:50 | 只看該作者
52#
發(fā)表于 2025-3-30 12:51:13 | 只看該作者
Maureen Neiharteicher übungsaufgaben mit detaillierten Musterl?sungen. Durch erl?uternde Hinweise und Illustrationen erleichtert das unter didaktischen Gesichtspunkten konzipierte übungsbuch das Verst?ndnis des Stoffes und stellt so eine optimale Erg?nzung zum o. g. Lehrbuch dar..978-3-540-20705-4978-3-540-35004-0Series ISSN 0937-7433 Series E-ISSN 2512-5214
53#
發(fā)表于 2025-3-30 17:40:38 | 只看該作者
Sylvia Rimmeicher übungsaufgaben mit detaillierten Musterl?sungen. Durch erl?uternde Hinweise und Illustrationen erleichtert das unter didaktischen Gesichtspunkten konzipierte übungsbuch das Verst?ndnis des Stoffes und stellt so eine optimale Erg?nzung zum o. g. Lehrbuch dar..978-3-540-20705-4978-3-540-35004-0Series ISSN 0937-7433 Series E-ISSN 2512-5214
54#
發(fā)表于 2025-3-30 21:53:52 | 只看該作者
Gifted Identification Beyond the IQ Test: Rating Scales and Other Assessment Procedures,ments and extends information from the intelligence test. The chapter proposes a gifted assessment model that intentionally links gifted identification and talent development by endorsing ongoing evaluation of a gifted student’s performance.
55#
發(fā)表于 2025-3-31 02:44:38 | 只看該作者
Helping Gifted and Talented Adolescents and Young Adults, key terms presented above, the theoretical approach used to examine challenges and interventions is described. The majority of the chapter is devoted to a theory-based examination of specific challenges and career interventions associated with the career choices of gifted and talented students.
56#
發(fā)表于 2025-3-31 08:26:28 | 只看該作者
Springer-Verlag US 2008
57#
發(fā)表于 2025-3-31 10:09:05 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-0-387-74401-8Assessment; Counseling; Syndrom; Syndrome; development; intelligence; intervention; psychology
58#
發(fā)表于 2025-3-31 16:51:52 | 只看該作者
Identification and Nurturing the Gifted from an International Perspective,After a brief overview of recent research paradigms in the field of giftedness and talent, this chapter centers on the following main topics:
59#
發(fā)表于 2025-3-31 18:57:05 | 只看該作者
Ann Robinson,Pamela R. Clinkenbeardicher übungsaufgaben mit detaillierten Musterl?sungen. Durch erl?uternde Hinweise und Illustrationen erleichtert das unter didaktischen Gesichtspunkten konzipierte übungsbuch das Verst?ndnis des Stoffes und stellt so eine optimale Erg?nzung zum o. g. Lehrbuch dar..
60#
發(fā)表于 2025-3-31 23:04:16 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-5 01:09
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
泾源县| 长岛县| 云龙县| 崇仁县| 朝阳市| 建水县| 西吉县| 休宁县| 梁山县| 格尔木市| 钟山县| 佛教| 宁陵县| 沂南县| 平湖市| 昔阳县| 乐都县| 广水市| 大丰市| 鄂伦春自治旗| 东安县| 萝北县| 林芝县| 玉环县| 宜章县| 巴马| 和龙市| 科尔| 奉贤区| 康马县| 瓦房店市| 九龙县| 梅河口市| 天津市| 阳山县| 永和县| 巢湖市| 汝阳县| 龙山县| 无锡市| 台东市|