找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Handboek klinische ontwikkelingspsychologie; prof. dr. Pier Prins,prof. dr. Caroline Braet Book 2014Latest edition Bohn Stafleu van Loghum

[復(fù)制鏈接]
樓主: Jaundice
31#
發(fā)表于 2025-3-26 22:13:51 | 只看該作者
The Ranque Hilsch Vortex Tube Demystified de negatieve psychosociale gevolgen benadrukken het belang van wetenschappelijk onderzoek naar vroege depressiesignalen en onderliggende mechanismen van de ontwikkeling en het verloop van depressie bij kinderen en jongeren. Bovendien bevorderen resultaten van dergelijk onderzoek de diagnostiek en b
32#
發(fā)表于 2025-3-27 04:42:01 | 只看該作者
The Rape Crisis Intervention Handbookn het maatschappelijk functioneren. De belangstelling voor (ernstige) leerproblemen is dan ook terecht groot, ook vanuit het beleid dat gericht is op het verlagen van kansarmoede, het terugdringen van schooluitval en het verhogen van het uiteindelijke uitstroomniveau in het onderwijs..Dyslexie en dy
33#
發(fā)表于 2025-3-27 05:31:06 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-1-4613-3406-4e en levenslange stoornis met een duidelijke impact op het dagelijks functioneren. In de DSM-5 werden autisme en verwante stoornissen samengevoegd tot één overkoepelende diagnose: de autismespectrumstoornis. Deze wordt enerzijds gekenmerkt door persisterende defici?nties in de sociale communicatie e
34#
發(fā)表于 2025-3-27 09:53:10 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-1-4613-3054-7e minder belangrijk gemaakt dan in de vorige versie van dit classificatiesysteem, de DSM-IV-TR. Het is nu zaak om ook in de klinische praktijk de aandacht meer te richten op het sociaal adaptatievermogen. Daarvoor is een goede definitie van dit kenmerk noodzakelijk om daarmee tevens tot betrouwbare
35#
發(fā)表于 2025-3-27 17:05:14 | 只看該作者
Angst en angststoornissenrheidsfactoren (erfelijkheid, ge?nhibeerd temperament, negatieve leerervaringen en ongunstige gezinsinvloeden), maar ook beschermende variabelen (waargenomen controle, doelbewuste controle) een rol spelen. Tevens wordt er aandacht besteed aan evidence-based diagnostiek en behandeling van angststoornissen bij jongeren.
36#
發(fā)表于 2025-3-27 17:59:06 | 只看該作者
37#
發(fā)表于 2025-3-27 23:04:16 | 只看該作者
38#
發(fā)表于 2025-3-28 04:29:13 | 只看該作者
39#
發(fā)表于 2025-3-28 08:10:53 | 只看該作者
40#
發(fā)表于 2025-3-28 12:22:28 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-1-4471-3322-3kelingen in deze systemen worden beschreven. Daarbij valt op dat beide systemen de laatste jaren steeds verder naar elkaar toe zijn gegroeid en het onderscheid categorisch-dimensioneel in de classificerende diagnostiek van psychopathologie bij kinderen erg relatief is geworden.
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-15 16:09
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
大化| 田林县| 依安县| 宁明县| 吴旗县| 阳东县| 宣化县| 蓝山县| 乌鲁木齐县| 玉屏| 大安市| 三门峡市| 那坡县| 垦利县| 汤阴县| 梁山县| 博罗县| 英德市| 东海县| 华池县| 镇宁| 建阳市| 新巴尔虎右旗| 江永县| 张掖市| 资兴市| 朝阳县| 陆河县| 同德县| 隆化县| 普安县| 五河县| 琼结县| 淮安市| 临邑县| 元谋县| 屏东县| 朝阳市| 班戈县| 盈江县| 尉犁县|