找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開(kāi)始

掃一掃,訪(fǎng)問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Handboek human resource development; Organiseren van het Joseph Kessels,Rob Poell Book 2011Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2011

[復(fù)制鏈接]
樓主: 要旨
51#
發(fā)表于 2025-3-30 09:36:18 | 只看該作者
Professionaliseringsstrategie?n van werknemerst de sterke individualiseringstendens in de huidige samenleving. Burgers en werknemers moeten het heft meer in eigen hand nemen bij het inrichten van hun leven, werk en levensloop. Deze individualiseringstendens doordringt ook het organiseren van de professionele ontwikkeling. Ook daar wordt in toen
52#
發(fā)表于 2025-3-30 13:41:49 | 只看該作者
Het ontwerpproces als leerprocesierbij hanteren zij verschillende uitgangspunten. Het ontwerpproces blijkt sterk afhankelijk te zijn van de opvattingen van de ontwerper en de vragen die deze zich stelt. Welke kennis vind ik belangrijk? Hoe kom ik erachter wat het probleem is dat om een oplossing vraagt? Hoe voltrekken leerprocesse
53#
發(fā)表于 2025-3-30 16:56:27 | 只看該作者
54#
發(fā)表于 2025-3-31 00:30:51 | 只看該作者
Ontwikkelen van bekwaamheden tijdens het werkgrotendeels op een informele manier (Borghans, Golsteyn & De Grip, 2006). Dan gaat het niet alleen om bedrijfsspecifieke kennis en vaardigheden, maar ook om de impliciete (. ), gesitueerde aspecten van adequaat beroepsmatig handelen (Eraut, 2004; Onstenk, 1997; Young, 2000). Werkplekleren is niet al
55#
發(fā)表于 2025-3-31 03:14:04 | 只看該作者
Opleiden op de werkplekllen dat het leren en opleiden in de werksituatie de meest populaire vorm is geworden. In deze bijdrage gaan we in op de achtergronden van deze omslag in het denken over leren en opleiden. Voorts staan we stil bij een van de bekendste vormen van leren in de werksituatie, namelijk het opleiden op de
56#
發(fā)表于 2025-3-31 07:04:04 | 只看該作者
Vormen van opleiden op de werkplek Nederland als internationaal belangstelling ontstaan voor een vorm van opleiden die niet past in die beeldvorming. Door het opleidingsinstituut van de Nederlandse Spoorwegen is het begrip ‘werkplekopleiding’ ge?ntroduceerd om die vorm te typeren: een opleiding ….
57#
發(fā)表于 2025-3-31 10:50:30 | 只看該作者
58#
發(fā)表于 2025-3-31 14:43:36 | 只看該作者
https://doi.org/10.1007/978-94-017-6568-8eving aan het veranderen is in de richting van een kenniseconomie en de rol die medewerkers, hun bekwaamheden, opleiden, leren en ontwikkelen daarin kunnen spelen (Kessels & Keursten, 2001). Die kenniseconomie, waarin de toepassing van kennis meer waarde toevoegt dan de traditionele factoren kapitaa
59#
發(fā)表于 2025-3-31 19:02:14 | 只看該作者
60#
發(fā)表于 2025-3-31 23:54:17 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-15 12:04
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
兴国县| 库尔勒市| 西青区| 沐川县| 越西县| 高州市| 文成县| 普兰县| 泗阳县| 诏安县| 郓城县| 洛扎县| 安龙县| 始兴县| 大足县| 聂拉木县| 建平县| 黄浦区| 朝阳市| 九寨沟县| 菏泽市| 聂拉木县| 泾源县| 五莲县| 法库县| 平安县| 新野县| 广灵县| 巴塘县| 通化市| 堆龙德庆县| 青浦区| 奉新县| 长阳| 龙南县| 云梦县| 察哈| 阳信县| 烟台市| 资兴市| 曲水县|