找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開(kāi)始

掃一掃,訪問(wèn)微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: Handboek human resource development; Organiseren van het Joseph Kessels,Rob Poell Book 2011Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2011

[復(fù)制鏈接]
查看: 28207|回復(fù): 62
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 16:27:24 | 只看該作者 |倒序?yàn)g覽 |閱讀模式
書(shū)目名稱Handboek human resource development
副標(biāo)題Organiseren van het
編輯Joseph Kessels,Rob Poell
視頻videohttp://file.papertrans.cn/421/420695/420695.mp4
圖書(shū)封面Titlebook: Handboek human resource development; Organiseren van het  Joseph Kessels,Rob Poell Book 2011Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2011
描述Meer dan ooit bestaat er op het ogenblik belangstelling voor de vraagstukken die samenhangen met werken en leren, in het bijzonder nu niemand meer de koers in de richting van een kenniseconomie betwist: het nieuwe werken bestaat niet zonder leren. De aandacht voor het leren op en rond de werkplek is alleen maar toegenomen, waarbij we duidelijke accenten zien rond netwerken, talentontwikkeling en zelfsturing in de professionele ontwikkeling. De redactie van dit Handboek heeft het vakgebied anno 2011 in kaart gebracht, met de bijdragen van een groot aantal prominente auteurs uit het Nederlandse taalgebied. Het oorspronkelijke Handboek uit 2001 is nu volledig herzien en uitgebreid tot 30 hoofdstukken waaraan in totaal 43 auteurs hun medewerking hebben verleend. Het Handboek bestaat uit drie delen van elk 10 hoofdstukken. - Deel I: Perspectieven op leren, werken en ontwikkelen - Deel II: Vormgeven van de leeromgeving - Deel III Ondersteunen van het leren
出版日期Book 2011Latest edition
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-90-313-8565-2
isbn_ebook978-90-313-8565-2
copyrightBohn Stafleu van Loghum 2011
The information of publication is updating

書(shū)目名稱Handboek human resource development影響因子(影響力)




書(shū)目名稱Handboek human resource development影響因子(影響力)學(xué)科排名




書(shū)目名稱Handboek human resource development網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




書(shū)目名稱Handboek human resource development網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名




書(shū)目名稱Handboek human resource development被引頻次




書(shū)目名稱Handboek human resource development被引頻次學(xué)科排名




書(shū)目名稱Handboek human resource development年度引用




書(shū)目名稱Handboek human resource development年度引用學(xué)科排名




書(shū)目名稱Handboek human resource development讀者反饋




書(shū)目名稱Handboek human resource development讀者反饋學(xué)科排名




單選投票, 共有 0 人參與投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒(méi)有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 22:34:40 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 03:24:51 | 只看該作者
Strategische afstemming van opleidings- en leeractiviteitenn leerinterventies niet de toegevoegde waarde leveren die ervan mag worden verwacht. Hoewel in aanzet strategisch blijken veel van deze interventies vaak ad hoc ontwikkeld als reactie op actuele problemen in het functioneren en de performance van individuele werknemers en organisaties. Dit korteterm
地板
發(fā)表于 2025-3-22 05:01:22 | 只看該作者
Professionaliseringsstrategie?n van werknemers maatschappelijke functie: werknemers in staat stellen om zelf richting te geven aan hun loopbaan en hun leven lang leren. Deze maatschappelijke tendensen – de individualisering en het leven lang leren – hebben vergaande implicaties voor het organiseren van. in organisaties.. bestaat uit een complex
5#
發(fā)表于 2025-3-22 09:35:22 | 只看該作者
Het ontwerpproces als leerprocesiend leerproces, dat helpt bij het relativeren van de ambitieuze pretenties om het leren van anderen naar believen te kunnen plannen en sturen. In deze bijdrage komen diverse ontwerpbenaderingen aan de orde: de cognitivistische, de systematische, de relationele, de competentiegerichte, de constructi
6#
發(fā)表于 2025-3-22 16:48:32 | 只看該作者
Werken en leren in de frontlinie van de publieke dienstverleningrden is het van belang om eerst de dynamiek van het werk in de frontlinie te schetsen. Nadat ik een definitie van het begrip frontliniewerker heb gegeven, ga ik in op gemeenschappelijke kenmerken van frontliniewerkers, en laat ik zien dat het voor frontliniewerkers moeilijk is om verder te komen dan
7#
發(fā)表于 2025-3-22 18:22:16 | 只看該作者
Ontwikkelen van bekwaamheden tijdens het werkders dan op de werkplek zelf volledig kan leren bedienen. Denk aan het besturen van een complexe machine of het bewaken van een complex productieproces, maar ook aan het leren functioneren in vergaderingen of diagnosticeren van problemen. Tegelijkertijd maken juist aard en tempo van de veranderingen
8#
發(fā)表于 2025-3-22 22:38:21 | 只看該作者
Book 2011Latest editiong hebben verleend. Het Handboek bestaat uit drie delen van elk 10 hoofdstukken. - Deel I: Perspectieven op leren, werken en ontwikkelen - Deel II: Vormgeven van de leeromgeving - Deel III Ondersteunen van het leren
9#
發(fā)表于 2025-3-23 02:53:54 | 只看該作者
10#
發(fā)表于 2025-3-23 06:30:00 | 只看該作者
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛(ài)論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點(diǎn)評(píng) 投稿經(jīng)驗(yàn)總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機(jī)版|小黑屋| 派博傳思國(guó)際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2025-10-15 18:19
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
孟州市| 瓦房店市| 北宁市| 大庆市| 兴化市| 忻城县| 贡嘎县| 永泰县| 双峰县| 宽城| 屏东县| 马边| 东方市| 钟祥市| 鞍山市| 巴塘县| 云南省| 姚安县| 昭觉县| 安化县| 四平市| 新闻| 米易县| 肥西县| 板桥市| 汉寿县| 贡觉县| 滁州市| 洛川县| 哈巴河县| 句容市| 灵台县| 虎林市| 抚远县| 纳雍县| 沁阳市| 巨野县| 夏邑县| 东乡县| 新宁县| 海阳市|