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Titlebook: Gesch?ftserfolge in Indien; Erfolgsfaktoren erke Karl Waldkirch Book 2013Latest edition Springer Fachmedien Wiesbaden 2013

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樓主: Indigent
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發(fā)表于 2025-3-23 13:47:36 | 只看該作者
Erfolgreiche Markteintrittsstrategien,en zu sammeln. Sie geben einem lokalen indischen Hersteller die Erlaubnis, bestimmte Komponenten oder Produkte herzustellen, wobei deren Know-how gegen Gebühr vom ausl?ndischen Partner zur Verfügung gestellt wird.
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發(fā)表于 2025-3-23 16:48:37 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-23 18:39:04 | 只看該作者
Book 2013Latest editione man bürokratische Hürden überwindet und Infrastrukturm?ngeln erfolgreich begegnet. Best-Practice-Beispiele erfolgreicher internationaler Unternehmen wie Schenker, BASF und Degussa machen das Buch zum nutzwertigen Leitfaden für das Indiengesch?ft.
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發(fā)表于 2025-3-24 02:06:12 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-24 04:36:55 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-24 10:19:35 | 只看該作者
Prinzipien und Handlungsorientierungen,companied by booming economic multilateralism, exemplified by the spurring number of free trade agreements and regional economic and financial architectures. Regional organizations like the Association of Southeast Asian Nations (ASEAN) and its member states have sought to promote a regional identit
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發(fā)表于 2025-3-24 10:43:18 | 只看該作者
Miroslav Dudík,Robert E. Schapireness, management, and cognitive science. The topic is the relationship between people and interactive media. The book describes individuals, groups, and organizations. An understanding of people is critical to an understanding of the technology which can help people. This book was written with the h
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發(fā)表于 2025-3-24 15:58:28 | 只看該作者
Karen De Kock,Jasper Matthys,Tina Kyndtcal framework for authenticity in relation to social media p.?Authenticity is a highly-prized concept on social media, but given the history of the term, has it been adequately scrutinised? This book provides an alternative definition of authentic social media practice and suggests that, rather than
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發(fā)表于 2025-3-24 19:07:34 | 只看該作者
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發(fā)表于 2025-3-25 00:37:54 | 只看該作者
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